Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το πλοίο έμπαζε νερά από χθες λέει ο διασωθείς του ναυαγίου στη Λέσβο

Το πλοίο έμπαζε νερά από χθες λέει ο διασωθείς του ναυαγίου στη Λέσβο

«Προσπαθούσαμε με κουβάδες και ότι είχαμε στο πλοίο να τα βγάλουμε»

Ώρες αγωνίας για τους 12 ναυτικούς από το μοιραίο ναυάγιο στην Λέσβο. Με τις έρευνες να βρίσκονται σε εξέλιξη ο Αιγύπτιος μηχανικός, μοναδικός διασωθείς μέχρι στιγμής, δήλωσε πως από το προηγούμενο βράδυ το πλοίο έμπαζε νερά.

«Από χθες το βράδυ το πλοίο έμπαζε νερά. Προσπαθούσαμε με κουβάδες και ότι είχαμε στο πλοίο να τα βγάλουμε. Κάποια στιγμή το καράβι τρύπησε. Άρχισε να παίρνει επικίνδυνη κλίση και τότε πήδηξα στη θάλασσα. Τότε είδα άλλα 4 με 5 άτομα να πηδούν και εκείνοι στο νερό. Από εκεί και πέρα δεν τους ξαναείδα», υποστήριξε.

Η κατάθεση του Αιγύπτιου που σώθηκε από το ναυάγιο

Ο Αιγύπτιος πήδηξε στη θάλασσα λίγο πριν το πλοίο βυθιστεί. Δίπλα του επέπλεε ένα βαρέλι. Ανέβηκε σε αυτό και πάλευε να κρατηθεί στη ζωή για 4 ώρες μέσα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα.

Στις 11 το πρωί περισυνελέγη από ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού.

Με τις καιρικές συνθήκες να είναι αντίξοες, η επιχείρηση διάσωσης θα συνεχιστεί όλη τη νύχτα σε μία προσπάθεια να εντοπιστούν οι αγνοούμενοι.


Λόγω της κακοκαιρίας Bettina, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, το Λιμενικό επιχειρούσε στην περιοχή του ναυαγίου, υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες με τους ανέμους να φτάνουν μέχρι τα 9 μποφόρ και τα κύματα να φτάνουν τα 4 μέτρα.

Από το πρωί επιχειρούν, 9 παραπλέοντα πλοία, σκάφη του Λιμενικού και η φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού ενώ μέχρι το τελευταίο φως της ημέρας συμμετείχε και ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας.

Το χρονικό της βύθισης

Το πλοίο μήκους 100 μέτρων είχε ξεκινήσει από την Αλεξάνδρεια με προορισμό το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης, μεταφέροντας 6.000 τόνους αλάτι με14 μέλη του πληρώματος, από Συρία, Αίγυπτο και Ινδία.

Στις 3:06 τα ξημερώματα 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σταματά να κινείται πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης.

Στις 4:47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. Στις 7:11, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.

Μία ώρα μετά, στις 8:20 το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου «mayday, mayday» σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται από τα ραντάρ.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πιθανότατα εξαιτίας της σφοδρής θαλασσοταραχής, προκλήθηκε μετατόπιση φορτίου, μπήκαν νερά στα αμπάρια και η βύθιση του πλοίου ήταν θέμα χρόνου.

Sports in

Μεγαλώνει ο μύθος του Ολυμπιακού: 42ος ευρωπαϊκός τελικός

O oργανισμός του Ολυμπιακού συνεχίζει να γράφει ιστορία και μετά την τεράστια επιτυχία της ομάδας χάντμπολ, έφτασε τους 42 ευρωπαϊκούς τελικούς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024