Σε μια είδηση ενδεικτική των καιρών που διανύουμε, η κορεατική φίρμα ανακοίνωσε από το “floor” της έκθεσης του Los Angeles την πρόθεσή της να διαθέτει αυτοκίνητα (και) μέσω της Amazon ήδη από το 2024.

«Η Hyundai γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα επιτρέπει μια ολοκληρωμένη συναλλαγή για την αγορά ενός αυτοκινήτου μέσω της Amazon ΗΠΑ και αυτό αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα της συνεχούς αναζήτησης τρόπων να αναβαθμίσουμε και να εμπλουτίσουμε την εμπειρία των καταναλωτών σε συνεργασία με τα δίκτυα πώλησης» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του ομίλου Hyundai, Jaehoon Chang.

Σε ό,τι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του συγκεκριμένου σχήματος πωλήσεων, ουσιαστικά οι αντιπρόσωποι και οι εκθέσεις με τους οποίους ήδη συνεργάζονται οι Κορεάτες στις ΗΠΑ θα μπορούν να «ανεβάζουν» τα προϊόντα τους στο Amazon, δίνοντας αυτονόητα τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να διαμορφώσουν το αυτοκίνητο βάσει των παραμέτρων της αρεσκείας τους, όπως ακριβώς μπορεί να κάνει κανείς μέσω της ιστοσελίδας μιας εταιρείας.

Στη συνέχεια θα μπορούν να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής ή το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που προτιμούν ενώ με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επιλέξει να παραλάβει ο ίδιος το αυτοκίνητο από το σημείο πώλησης ή να του παραδοθεί μέσω των υπηρεσιών του αντιπροσώπου/έκθεσης από όπου έχει αγοράσει το αυτοκίνητο.

Εκτός από την παραπάνω συνεργασία η Hyundai έχει ήδη δρομολογήσει την ενσωμάτωση του συστήματος Alexa εξαρχής στα αυτοκίνητα της από το 2025 εν είδει ψηφιακού βοηθού ο οποίος θα ελέγχει το σύστημα φωνητικών εντολών και την αναπαραγωγή των media καθώς και φυσικά τον ρόλο του διαδραστικού ημερολογίου αλλά και αυτόν του μέσου χειρισμού για συστήματα smarthome.