Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Λιανεμπόριο: Το μέλλον περνάει από το κινητό

Λιανεμπόριο: Το μέλλον περνάει από το κινητό

Υπάρχει ένα διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών για εμπειρίες αγορών μέσω κινητού και της πραγματικότητας, ιδίως μεταξύ της Gen Z και των Millennials

Εξελιγμένες εφαρμογές για κινητά, όπως και εξατομικευμένες και αποκλειστικές ανταμοιβές για τη χρήση τους αναμένει πλέον η πλειονότητα των καταναλωτών από τους λιανοπωλητές στις μέρες, προκειμένου να ολοκληρωθεί αποτελεσματικά η αγοραστική τους εμπειρία.

Αυτό έδειξε νέα έρευνα της Bryj, μιας λύσης SaaS με τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά, σε 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της στο Chain Store Age, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές (74%) αναμένουν από τους λιανοπωλητές να προσφέρουν εφαρμογές για κινητά, με τους νεότερους καταναλωτές στις ηλικιακές ομάδες Gen Z (82%) και Millennial (81%) να αναφέρουν όπως είναι αναμενόμενο, τα υψηλότερα ποσοστά.

«Καθώς τα mobile apps γίνονται ολοένα και περισσότερο απαραίτητα για τις επιχειρήσεις, όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών τους», επισήμανε η Bryj. «Ωστόσο, παραμένει ένα διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών για εμπειρίες αγορών μέσω κινητού και της πραγματικότητας, ιδίως μεταξύ της Gen Z και των Millennials – των πραγματικών δηλαδή ψηφιακών ιθαγενών. Εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς, οι retailers χρειάζονται μεγαλύτερη ευελιξία για να δημιουργήσουν και να βελτιστοποιήσουν πολύτιμες εμπειρίες εφαρμογών που προσφέρουν γρήγορα εξατομίκευση και ευκολία».

Όποιος έχει mobile app, κερδίζει

Έξι στους 10 (60%) καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από έναν έμπορο λιανικής που διαθέτει εφαρμογή για κινητά, ενώ οι αποκλειστικές ανταμοιβές εντός της εφαρμογής αναδεικνύονται ως βασικός παράγοντας που επηρεάζει ακόμη περισσότερο αυτή την προτίμηση των καταναλωτών σε ποσοστό ακόμη και 83%.

Τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών κατέταξαν τις εκπτώσεις και τις προσφορές ως το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό των εφαρμογών για κινητά, ακολουθούμενο από τα προγράμματα επιβράβευσης (57%) και την ευκολία πληρωμής (54%). Η μεγάλη πλειοψηφία (83%) των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν από μια εφαρμογή για κινητά που προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις, με ένα τεράστιο 91% των αγοραστών της Gen Z και των Millennials να υποστηρίζει κάτι ανάλογο.

Το μέλλον του λιανικού εμπορίου μπορεί να είναι ψηφιακό

«Το μέλλον του λιανικού εμπορίου περνάει από το κινητό, σε κάθε του μορφή. Από το κινητό ταμείο μέχρι τα εικονικά δοκιμαστήρια που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και επαυξημένη πραγματικότητα, οι λιανοπωλητές ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να συνδυάσουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών τους», τόνισε ο Lawrence Snapp, CEO της Bryj.

«Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όταν γίνεται σωστά – με την εξατομίκευση, την ευκολία και την ευελιξία στον πυρήνα τους – οι εμπειρίες μέσω κινητών τηλεφώνων είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την εμβάθυνση των σχέσεων με τους πελάτες, την οικοδόμηση αφοσίωσης και την αύξηση της επιχειρηματικής αξίας».

Ωστόσο, παρά τις προσδοκίες αυτές των καταναλωτών, οι λιανοπωλητές έχουν περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τις εφαρμογές τους για κινητά. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (44%) δήλωσαν ότι είναι μόνο λίγο ικανοποιημένοι από την εμπειρία αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το 8% ανέφερε τη δυσαρέσκειά του.

Πηγή: ΟΤ

Sports in

Ολυμπιακός: «Ραντεβού» με την ιστορία – Κόντρα στη Φερεντσβάρος για την πρόκριση στον τελικό

Ο Ολυμπιακός δίνει το πιο σημαντικό ματς του στη σεζόν, καθώς αντιμετωπίζει τη Φερεντσβάρος (16:30), με στόχο την ιστορική πρόκριση στον τελικό του EHF European Cup

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024