Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πτώση ελικοπτέρου στην Εύβοια: Aναπάντητα ερωτήματα για τις συνθήκες της πτώσης του ελικοπτέρου

Πτώση ελικοπτέρου στην Εύβοια: Aναπάντητα ερωτήματα για τις συνθήκες της πτώσης του ελικοπτέρου

Δεν αποδεικνύεται μηχανική βλάβη.

Λάθη και παραλείψεις οδήγησαν στην μοιραία πτώση του ελικοπτέρου στην θαλάσσια περιοχή Αχλαδίου της Εύβοιας όπου 24ώρες μετά εντοπίστηκε σε βάθος 52 μέτρων η σορός του χειριστή.

Το ελικόπτερο Α-109 απογειώθηκε την Πέμπτη στις 08:00 το πρωί από το ελικοδρόμιο των Αφιδνών, στις 08:45 ο χειριστής ενημέρωσε ότι θα προσγειωθεί στο Μαντούδι Ευβοίας, στις 09:00 προσγειώθηκε και στις 10:13 απογειώθηκε.

Στη συνέχεια χάθηκε η επικοινωνία του χειριστή και σήμανε συναγερμός στις Αρχές.

Σύμφωνα με τον αστυνομικό συντάκτη των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα», Βασίλη Λαμπρόπουλο ένα από τα αναπάντητα ερωτήματα για τις συνθήκες τραγωδίας είναι το πού βρισκόταν ο ιδιοκτήτης του ελικοπτέρου αλλά και ποιος έδωσε την άδεια να πετάξει.

Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, μιλώντας στο MEGA επισήμανε πως επιβεβαιώνεται η θεωρία του Vertigo και μέχρι στιγμής δεν αποδεικνύεται μηχανική βλάβη.

Ο πιλότος δεν ενεργοποίησε το σύστημα που θα του έδινε alarm όταν πλησιάζει κάτω από τα 500 μέτρα και δεύτερον δεν ενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο που θα μπορούσε με gps να τον οδηγήσει με ασφάλεια.

Αυτό που εκτιμούν οι περισσότεροι πιλότοι είναι πως ο συγκεκριμένος πιλότος είχε μεγάλη  αίσθηση εμπιστοσύνης στον εαυτό του και ίσως για αυτό δεν ενεργοποίηση τα συστήματα ασφαλείας.

«Το δρομολόγιο δείχνει μια πίεση»

«Έχουμε να εξετάσουμε ελικόπτερο, πιλότο, καιρικές συνθήκες», λέει, μιλώντας στο MEGA, ο πρώην πιλότος και εμπειρογνώμονας αεροπορικών ατυχημάτων, Παντελής Φραγκούλης.

«Το ελικόπτερο είναι πάρα πολύ σύγχρονο και ειδικά το συγκεκριμένο ήταν υπερσύγχρονο, ασφαλέστατο. Έχουμε έναν πιλότο ο οποίος είναι έμπειρος από την αεροπορία στρατού και την πολιτική αεροπορία. Και έχουμε και τον καιρό ο οποίος είναι δυσχερέστατος, με βροχή, χαμηλή νέφωση».

Όπως λέει ο ίδιος, το δρομολόγιο του πιλότου και η στάση του πριν τον τελικό του προορισμό, «δείχνει μια πίεση».

«Είναι στη δίκη του ευχέρεια να πει ότι λόγω καιρού δεν πετάω, η πτήση όμως η συγκεκριμένη που έκανε δείχνει μια πίεση του πιλότου. Η χαμηλή πτήση που κάνει δείχνει ότι οι καιρικές συνθήκες σε εκείνο το σημείο ήταν πάρα πολύ δύσκολες».

Sports in

Ο Ολυμπιακός των 21 Ευρωπαϊκών τελικών επί εποχής Βαγγέλη Μαρινάκη

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανέλαβε τα ηνία του Ολυμπιακού το 2010 και εκτός από την ΠΑΕ στηρίζει και τον Ερασιτέχνη, με αποτέλεσμα να είναι ένας από τους κορυφαίους πολυαθλητικούς συλλόγους στον κόσμο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024