Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-AMG GT Coupe: Πρακτικό πνεύμα... αθλητικό

Mercedes-AMG GT Coupe: Πρακτικό πνεύμα… αθλητικό

Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει τη νέα δεύτερη κατά σειρά γενιά του εμβληματικού της coupe επενδύοντας σε περισσότερη χρηστικότητα αλλά και ενισχύοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν ένα αυθεντικό sporstcar

H πρώτη γενιά της AMG GT έβαλε πιο εμφατικά από ποτέ άλλοτε στο παρελθόν στο άλλοτε προνομιακό πεδίο δράσης της 911 και πλέον με τη δεύτερη γενιά της, δείχνει να πολιορκεί ακόμα πιο στενά το sportscar της Porsche.

Aφετηρία για την νέα AMG GT Coupe αποτελεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί την πρόσφατη SL και η οποία επέτρεψε στο γερμανικό coupe να υιοθετήσει ένα τετραθέσιο 2+2 εσωτερικό, στοχεύοντας σε περισσότερη χρηστικότητα αλλά και σε μια πιο ευθεία αντιπαράθεση με το coupe της Porsche η πλειονότητα των εκδόσεων  του οποίου υιοθετεί μια αντίστοιχη διάταξη.

Παρά την συγκεκριμένη μεταβολή η οποία έχει ως αποτέλεσμα και ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο, από σχεδιαστικής άποψης η νέα AMG GT αποτελεί μετεξέλιξη της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της με κυρίαρχη στην σιλουέτα της το χαρακτηριστικό τόξο της οροφής και στο μπροστινό τμήμα όσα νεότερα έχουν προκύψει από τα σχεδιαστήρια της Mercedes.

Η νέα σχεδίαση στην οροφή επιτρέπει έναν σχετικά αξιοπρεπή χώρο καθ΄υψος στο πίσω τμήμα αλλά ενώ στην επιπλέον πρακτικότητα συνηγορεί και ο μεγαλύτερος χώρος του πορτ μπαγκάζ ο οποίος ξεκινά από τα 321 λίτρα και φτάνει ως τα 675 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στα στοιχεία που θα μπορούσε επίσης ότι διαφοροποιούνται σε σχέση με το παρελθόν είναι οι διογκωμένοι πίσω θόλοι οι οποίοι προσδίδουν στο γερμανικό coupe ένα ακόμα πιο μυώδες παράστημα.

Φυσικά εκτός από τις αθλητικές coupe αναλογίες το σκαρί της AMG GT διανθίζει ένα πλήθος από αεροδυναμικά βοηθήματα πολλά εκ των οποίων ενεργά, όπως το πίσω spoiler που ανοίγει κατά τις υψηλότερες ταχύτητες. Σε κάθε περίπτωση διατίθεται ως επιλογή και μια σταθερή αεροδυναμική πτέρυγα αποτελούμενη είτε από πλαστικό είτε από ανθρακόνημα.

Αρχικά η AMG GT θα είναι διαθέσιμη με δύο twin-turbo V8 κινητήρες σε συνδυασμό αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Η ισχυρότερη AMG GT 63 4MATIC+ υπόσχεται 585 ίππους και 800 Nm ροπής και διαθέτει σύστημα launch control, υποσχόμενη επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη τη τάξει AMG GT 53 4MATIC+ υπόσχεται με τη σειρά της ισχύ 476 ίππων και 700 Nm ροπής και επιτάχυνση για το sprint των «0-100» σε 3,9 δευτερόλεπτα. Οι τιμές μέγιστης ταχύτητας διαμορφώνονται σε 314 και 295 χλμ./ώρα αντιστοίχως.

Παρά την μεταβολή της AMG GT σε τετρακίνητη, οι μηχανικοί της AMG έχουν φροντίσει να διατηρηθεί στο ακέραιο ο χαρακτήρας του σπορ coupe προσφέροντας τη δυνατότητα, μέσω της επιλογής του αντίστοιχου προγράμματος, την έως και κατά 100% κατανομή της ροπής στον πίσω άξονα. Όταν οι συνθήκες πρόσφυσης το απαιτούν η ροπή κατανέμεται 50/50 σε κάθε άξονα.

Το δυναμικό προφίλ του coupe συμπληρώνει η παρουσία ρυθμιζόμενων αμορτισέρ καθώς και συστήματος τετραδιεύθυνσης ενώ το παρών δίνουν επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, και ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι που βασίζονται σε υδραυλικό σύστημα και φροντίζουν να αυξομειώνουν την απόσταση από το έδαφος ανάλογα με τις συνθήκες. Για την ακρίβεια, το εν λόγω σύστημα μπορεί να αυξήσει την απόσταση της AMG GT από το έδαφος έως και κατά 3,0 εκ. προκειμένου να αντιπαρέλθει, επιτυχώς ανωμαλίες του οδοστρώματος ή και απότομες καταβάσεις.

Στα πρότυπα των νεότερων Mercedes υπακούει και η ψηφιακή εικόνα του εσωτερικού όπου παρεπιδημούν ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και μια κάθετου προσανατολισμού οθόνη 12,8 ιντσών για το infotainment. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το σπορ τιμόνι AMG Performance ενώ οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της μπορούν να επιλέξουν επίσης σπορ καθίσματα της ίδιας εξοπλιστικής συνομοταξίας αλλά και από ένα ευρύ φάσμα επιλογών που περιλαμβάνουν από περισσότερο ανθρακόνημα στο εσωτερικό έως αναβαθμίσεις στο πλαίσιο και carbon κεραμικά δισκόφρενα.

Αυτό που δεν θα υπάρξει στην νέα ενσάρκωση του γερμανικού coupe θα είναι μια νέα ανοιχτή έκδοση καθώς ο συγκεκριμένος ρόλος έχει αναληφθεί από την SL. Αντιθέτως η AMG GT δεν πρόκειται να απεμπολήσει τα διακριτικά GT3 και όσα αυτά συνεπάγονται με την γερμανική φίρμα να εξελίσσει μια αντίστοιχη έκδοση καθώς και ακόμα ισχυρότερες εκδόσεις. Εξάλλου δεν αποτελεί μυστικό ότι η Mercedes σχεδιάζει να εντάξει στο παλμαρέ του νέου coupe της και υβριδική τεχνολογία η οποία αναμένεται να οδηγήσει τη διαθέσιμη ισχύ της επίμαχης μελλοντικής έκδοσης πάνω από τους 700 ίππους.

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα, έχει γίνει η μισή δουλειά»

Απόλυτα ψύχραιμος ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της Άστον Βίλα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024