Τετάρτη 01 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Αεροπλάνο: Τι θα συμβεί αν δεν βάλουμε σε λειτουργία πτήσης το κινητό μας

Αεροπλάνο: Τι θα συμβεί αν δεν βάλουμε σε λειτουργία πτήσης το κινητό μας

Όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο ξέρουν ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουν μόλις επιβιβαστούν σε αυτό είναι να βάλουν το κινητό τους σε λειτουργία πτήσης

Όσοι έχουν πετάξει έστω και μια φορά στη ζωή τους με αεροπλάνου, θα έχουν ακούσει την «εντολή» από τον αεροσυνοδό να κλείσουν ή να βάλουν σε λειτουργία πτήσης το κινητό τους τηλέφωνο για λόγους ασφαλείας.

Η απαγόρευση αρχικά προήρθε από τον φόβο ότι οι ραδιοσυχνότητες που εκπέμπονται από τα κινητά των επιβατών ή του πληρώματος θα μπορούσαν να προκαλέσουν δυσλειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους.

Έρευνες έχουν δείξει πως ένα κινητό που δεν έχει μπει σε λειτουργία πτήσης, μπορεί να ενοχλήσει τους πιλότους και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας με έναν δυσάρεστο ήχο. Είναι ο ίδιος ήχος που ακούγεται όταν η συσκευή βρίσκεται κοντά σε ηχείο.

Πιλότος κάποτε ανέφερε ότι τα κινητά τηλέφωνα μπορούν να προκαλέσουν ηχητική παρεμβολή στην επικοινωνία του αεροσκάφους, αλλά είναι αρκετά σπάνιο.

Τι θα συμβεί αν δεν βάλουμε σε λειτουργία πτήσης το κινητό μας;

Ο κίνδυνος της παρεμβολής έχει μειωθεί δραστικά με την πρόοδο της τεχνολογίας. Βέβαια αν οι παρεμβολές είναι συνεχείς, τότε οι πιλότοι μπορεί να χάσουν μια σημαντική κλήση από τα κέντρα ελέγχου. Αυτό συνέβη πρόσφατα, αποκαλύπτει ένας πιλότος, όταν ένας επιβάτης έστειλε κρυφά μήνυμα.

Οι επιβάτες γενικά μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους, συμπεριλαμβανομένων των smartphones και των tablets, καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης, εφ’ όσον έχουν ενεργοποιήσει τη λειτουργία σε πτήση. Ωστόσο οι κανονισμοί μπορεί να διαφέρουν ανάμεσα στις διάφορες αεροπορικές εταιρείες.

Κάποιες διεθνείς εταιρείες έχουν εξοπλίσει μερικά από τα αεροπλάνα τους έτσι ώστε να επιτρέπουν στους επιβάτες να κάνουν φωνητικές κλήσεις και να στέλνουν μηνύματα.

Στις ΗΠΑ ισχύει η απαγόρευση και ενώ έχει επανεξεταστεί, οι νομοθέτες έχουν υποστηρίξει ότι παραμένει μόνο για την άνεση των επιβατών. Αυτοί που ταξιδεύουν ωστόσο με ιδιωτικά αεροσκάφη συνήθως επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τους όποτε το σήμα της εταιρείας τους, το επιτρέπει.

Πολλοί επιβάτες θεωρούν ότι μια ανοιχτή συσκευή μπορεί να προκαλέσει σοβαρό πρόβλημα στο αεροσκάφος, ακόμη και να το οδηγήσει σε πτώση, ωστόσο, δεν υπάρχουν ενδείξεις και στοιχεία ότι οι ηλεκτρονικές συσκευές των επιβατών έχουν προκαλέσει ποτέ σε ένα αεροπλάνο δυσλειτουργία και συντριβή, και οι εμπειρογνώμονες αναφέρουν ότι η σύγχρονη τεχνολογία είναι ασφαλής και αξιόπιστη.

Sports in

Άιρτον Σένα: Τριάντα χρόνια χωρίς τον θρύλο

Έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε που ο «θεός» των γκραν πρι μετακόμισε σε άλλες πίστες, αφού φρόντισε να φτιάξει τις επίγειες...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 01 Μαϊου 2024