Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Porsche 911 S/T: Πάμε σαν άλλοτε

Porsche 911 S/T: Πάμε σαν άλλοτε

Η γερμανική φίρμα δημιουργεί μια ακόμα Heritage Edition με αφορμή τα 60ά γενέθλια της 911 η οποία συνδυάζει ατμοσφαιρικό κινητήρα με μηχανικό κιβώτιο και μια σειρά από μεταρετρό πινελιές σε ένα άκρως συλλεκτικό σύνολο

Μετά τις 911 Sport Classic και Targa Heritage, η γερμανική φίρμα προσθέτει στη «συλλογή» της ένα ακόμα μοντέλο με τον χαρακτηρισμό Heritage και άκρως συλλεκτικά χαρακτηριστικά για λίγους. Ο λόγος για την 911 S/T η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τα 60ά γενέθλια του εμβληματικού sportscar εξ ου και θα κατασκευαστεί σε 1963 αντίτυπα, τιμώντας την χρονιά που η 911 έκανε την πρώτη της εμφάνιση και συνδυάζοντας κατά κάποιο τρόπο το παρελθόν με το παρόν της ηγερίας της σπορ αυτοκίνησης.

Σε αντίθεση με την βασισμένη στην Turbo, Sport Classic, η νέα S/T παίρνει ως αφετηρία τις GT εκδόσεις ενώ το όνομά της προκύπτει αυτονόητα από την ομώνυμη σπάνια έκδοση του 1969.

Το αποτέλεσμα της ρετροσπεκτιβίστικης προσέγγισης της Porsche είναι ο συνδυασμός της κορυφαίας παραλλαγής του ατμοσφαιρικού κινητήρα που εφοδιάζει την 911 GT3 RS με μηχανικό κιβώτιο, στοιχεία που προσδίδουν στην S/T μια μοναδική και άκρως συλλεκτική υπόσταση που κατά κάποιο τρόπο υπερβαίνει και δεν οφείλεται αποκλειστικά ούτε στο χαμηλό τιράζ ούτε και την αδιαφιλονίκητα υψηλή τιμή της η οποία αγγίζει τα 270.000 ευρώ.

H ισχύς του επίπεδου εξακύλινδρου κινητήρα των 4,0 λίτρων διαμορφώνεται σε 525 ίππους και 465 Nm ροπής ωστόσο το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι η απόκριση που υπόσχεται το συγκεκριμένο μοτέρ που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις απαιτήσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και το όριο στροφών το οποίο διαμορφώνεται σε 9.000 σ.α.λ. Το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες της S/T, διαθέτοντας πιο κοντές σχέσεις ενώ συμπληρώνεται και από ένα ελαφρύτερο κατά 10,5 κιλά συμπλέκτη σε σχέση με τον αντίστοιχο της GT3. Σε απόλυτα μεγέθη ο παραπάνω συνδυασμός εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.

Το αμάξωμα έχει ανάλογες «καταβολές» καθώς αποτελεί ένα μείγμα ανάμεσα σε GT3 και GT3 Touring με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση έχει γίνει ακόμα πιο εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, υλικό από το οποίο αποτελούνται τα φτερά, οι πόρτες, το καπό αλλά και η οροφή. Στο πίσω τμήμα η Porsche έχει ακολουθήσει μια πιο κλασική προσέγγιση, απεμπολώντας τις μεγάλες αεροτομές προς όφελος πιο διακριτικών αεροδυναμικών στοιχείων.

Την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 20 και 21 ιντσών από μαγνήσιο οι οποίοι έλκουν την καταγωγή τους από τη GT3 RS με το πακέτο Weissach αλλά και το χαρακτηριστικό μοτίβο γρίλιας στην μάσκα αλλά και στο κάλυμμα του κινητήρα.

Η μείωση του βάρους βρίσκεται ψηλά στην ημερήσια διάταξη της S/T καθώς εκτός από τη γενναιόδωρη ποσότητα ανθρακονήματος και τους τροχούς μαγνησίου, η νέα έκδοση διαθέτει ειδικής κατασκευής, ελαφρύτερες γυάλινες επιφάνειες, carbon κεραμικά δισκόφρενα, μειωμένη ηχομόνωση αλλά και μπαταρία ιόντων λιθίου αντί μολύβδου οξέος. Όλα τα παραπάνω την καθιστούν την ελαφρύτερη σύγχρονη 911 με το βάρος να προσδιορίζεται σε 1.380 κιλά δηλαδή 40 λιγότερα σε σχέση με την έκδοση GT3 Touring.

Eπίσης είναι η μοναδική 911 που συνδυάζει διπλά ψαλίδια για την μπροστινή ανάρτηση με προέλευση τις εκδόσεις GT, χωρίς όμως το σύστημα τετραδιεύθυνσης κάτι που άφησε χώρο στους μηχανικούς να ανασχεδιάσουν πλήρως την πίσω ανάρτηση δημιουργώντας μια ιδιαίτερη διάταξη που αποτελεί αποκλειστικότητα για την συγκεκριμένη έκδοση. Σύμφωνα με τις συστάσεις η διάταξη ευνοεί την κίνηση στον δρόμο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρόκειται για ένα αξιόμαχο setup.

Εκτός από τα παραπάνω χαρακτηριστικά όπως ισχύει και στην περίπτωση κάθε μοντέλου Heritage Edition, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στις λεπτομέρειες του εσωτερικού το οποίο συνδυάζει ένα roll cage από ανθρακόνημα και bucket καθίσματα από το ίδιο υλικό με τις πολυτελείς δερμάτινες επενδύσεις και πινελιές ρετρό όπως ο χαρακτηριστικός πράσινος φωτισμός των οργάνων και το διάτρητο φινίρισμα δέρματος σε διάφορες επιφάνειες.

Όσοι το επιλέξουν μπορούν να προσθέσουν στα παραπάνω το Heritage Design Package το οποίο επιφυλάσσει ιδιαίτερες χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα και τους τροχούς σε συνδυασμό με γραφικά για το αμάξωμα ενώ φυσικά, υπάρχει η δυνατότητα αξιοποίησης του προγράμματος εξατομίκευσης Paint to Sample.

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα, έχει γίνει η μισή δουλειά»

Απόλυτα ψύχραιμος ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της Άστον Βίλα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024