Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Nissan Z Nismo: Φυσική εξέλιξη

Nissan Z Nismo: Φυσική εξέλιξη

Η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει την νέα, ισχυρότερη έκδοση Nismo του διθέσιου sportscar που δυστυχώς ωστόσο όπως και η απλή δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά λόγω των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων

Η Nissan συμπληρώνει την γκάμα του ακριβοθώρητου σε ό,τι αφορά την Ευρώπη νέου «Ζ Car», με την εθιμοτυπική έκδοση Nismo η οποία κατά τις προσφιλείς της συνήθειες ενισχύει ακόμα περισσότερο το σπορ προφίλ του διθέσιου ιαπωνικού μοντέλου με βελτιώσεις στον κινητήρα όσο και στο πλαίσιο.

Επίκεντρο και στην περίπτωση της έκδοσης Nismo αποτελεί ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3,0 λίτρων o οποίος όμως χάρη σε στοχευμένες βελτιώσεις στη χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, το σύστημα ανάφλεξης, εξαγωγής και υπερτροφοδότησης  αυξάνει την ισχύ του σε 420 ίππους –έναντι των 405 της «απλής» έκδοσης- και 521 Nm ροπής, μέγεθος αυξημένο κατά 46 Nm σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση. Τα αναβαθμισμένα στοιχεία συμπληρώνει ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης για το σύστημα λίπανσης προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη όσο και συνεχής κίνηση σε πίστα.

Η βελτιωμένη εκδοχή του V6 κινητήρα συνδυάζεται στην περίπτωση της έκδοσης Nismo συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων το οποίο επωφελείται εξίσου από στοχευμένες αλλαγές που αποσκοπούν σε πιο γρήγορες αλλαγές, ιδίως σε συνδυασμό με το νέο πρόγραμμα οδήγησης Sport+ που έχει προστεθεί στις επιλογές και στοχεύει στην ανάδειξη των πιο επιθετικών χαρακτηριστικών της έκδοσης. Παραδοσιακά η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερα δισκόφρενα και πιο ανθεκτικά τακάκια. Αυτονόητα το παζλ συμπληρώνει ένα σετ ελαστικών που είναι σχεδιασμένα για συνθήκες πίστας, ανάλογα του GT-R.

Ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο το οποίο υιοθετεί ράβδους ενίσχυσης μπροστά, πίσω και στο δάπεδο προς όφελος της στρεπτικής ακαμψίας που αυξάνεται κατά 2,5%. Το παζλ συμπληρώνει η νέα ανάρτηση με πιο σφικτά ελατήρια και νέα αμορτισέρ εξίσου προσανατολισμένα στην κίνηση σε πίστα. Με δεδομένη την ευρεία ενίσχυση του πλαισίου, η έκδοση Nismo είναι κατά 47 κιλά βαρύτερη σε σχέση με την «απλή» φτάνοντας τα 1.680 κιλά.

Φυσικά, οι σχεδιαστές της Nissan και της Nismo φρόντισαν να υπογραμμίσουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά με ανάλογες σχεδιαστικές παρεμβάσεις όπως προκύπτει με μια απλή παρατήρηση που αποκαλύπτει τους πιο αιχμηρούς προφυλακτήρες, τα πιο έντονα αεροδυναμικά στοιχεία, τα γενναιόδωρα γραμμένα πλευρικά τμήματα.

Αντιστοίχως στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα ελαφρύτερα bucket καθίσματα με την υπογραφή της Recaro, οι επενδύσεις από Alcantara και οι κόκκινες λεπτομέρειες που φροντίζουν να υπογραμμίζουν και εκ των έσω στην ταυτότητα της έκδοσης.

Sports in

Μπροστά του μόνο τελικοί

Ο Ολυμπιακός έφυγε από τον Καρβαλιάλ, πήγε στον Μεντιλίμπαρ και τα αποτελέσματα δείχνουν απολύτως ορατά.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024