Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Singer DLS Turbo: H αμερικανική αναγέννηση ενός icon

Singer DLS Turbo: H αμερικανική αναγέννηση ενός icon

H αμερικανική Singer είναι γνωστή για την αδυναμία της στις Porsche προσθέτοντας στο οπλοστάσιό της ένα ακόμα βελτιωμένο restomod με αφετηρία την κλασική 911 της γενιάς 964 στις πιο αγωνιστικές της παραλλαγές

H εταιρεία από την Καλιφόρνια αρέσκεται στην αναβίωση κλασικών Porsche προσθέτοντας στις ανακατασκευασμένες 911 ιδιαίτερες πινελιές που αναδεικνύουν τις επιδόσεις με ένα σύγχρονο «twist». Το τελευταίο δημιούργημά της, DLS Turbo με αφετηρία την 911 της γενιάς 964 έχει σχεδιαστεί για να οδηγήσει την κλασική Porche ένα επίπεδο υψηλότερα σε επίπεδο επιδόσεων στα πρότυπα των κλασικών αγωνιστικών Porsche 934/5 της δεκαετίας του ’70 σε αγώνες αντοχής.

Η Singer DLS Turbo αποτελεί ουσιαστικά μια συνδυαστική προσέγγιση που αξιοποιεί στοιχεία από τα δύο πιο πρόσφατα δημιουργήματα της φίρμας, την DLS, την σχεδιαστική μελέτη που οι Καλιφορνέζοι είχαν παρουσιάσει το 2018 με ονομασία που προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων Dynamic Lightweight Study και ανάλογα χαρακτηριστικά και την πιο πρόσφατη Turbo Study η οποία αποκαλύφθηκε το 2022.

Στην προκειμένη περίπτωση, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, οι βελτιώσεις της Singer εστιάζουν προκειμένου να προσφέρει υψηλές επιδόσεις τόσο στο δημόσιο οδικό δίκτυο όσο και σε περιβάλλον πίστας.

Αυτονόητα η απόκτηση μιας DLS Turbo προϋποθέτει την ιδιοκτησία μιας Porsche 964 η οποία αποσυναρμολογείται στα… εξ ων συνετέθη μέχρι την αποκάλυψη του monocoque πλαισίου.

Στην συνέχεια αυτό καθαρίζεται και συντηρείται για να υποδεχτεί ένα ανθρακονημάτινο αμάξωμα σχεδιασμένο προκειμένου να συμβάλλει σε μια πιο υψηλότερη αεροδυναμική απόδοση αλλά και να προσφέρει την απαιτούμενη ψύξη στο επίσης ανακατασκευασμένο flat six των 3,8 λίτρων με διπλό σύστημα υπερτροφοδότησης και ηλεκτρικές βαλβίδες διαφυγής.

To αποτέλεσμα είναι απόδοση 700 ίππων οι οποίοι μεταδίδονται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνει ένα ισχυρό σύστημα πέδησης αποτελούμενο από κεραμικά δισκόφρενα.

Να σημειωθεί ότι οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του μπορούν να επιλέξουν, ανάμεσα στα άλλα, και μεταξύ δύο επιλογών σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική, καθώς εκτός από την επιβλητικών διαστάσεων ρυθμιζόμενη αεροδυναμική πτέρυγα προσφέρεται και μια πιο ήπια προσέγγιση που περιλαμβάνει ένα διακριτικό ducktail spoiler συνδυαστικά και με μια διαφορετική όψη που συμβάλλει σε χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση. Φυσικά εκτός από τα παραπάνω μπορούν να διαμορφώσουν και να εξατομικεύσουν μια ευρεία σειρά παραμέτρων  από το χρώμα του αμαξώματος και τις επενδύσεις του εσωτερικού ως τα μηχανικά μέρη και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Σε κάθε περίπτωση, όπως σημειώνει η Singer ο στόχος της ήταν να βρει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε ένα ικανότατο αγωνιστικό τετράτροχο και μιας άνετης εμπειρίας κατά την κίνηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο.

Sports in

«Μονόδρομος» το VAR και στο μπάσκετ – Εφαρμογή στο τελευταίο κρίσιμο δίλεπτο και για όλες τις αποφάσεις

Μια είναι η λύση για να μπει τέλος σε «εμετικές» διαιτησίες, όπως αυτή που είδαμε στο Ολυμπιακός - Μπαρτσελόνα το βράδυ της Τρίτης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024