Φωτογραφίες: Automedia

Η γερμανική φίρμα προετοιμάζει πάση δυνάμει την επόμενη ηλεκτρική άφιξη στην γκάμα της η οποία θα πάρει την μορφή του Q6 e-tron. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό SUV θα είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας που θα αξιοποιήσει την νέα εκδοχή της πλατφόρμας PPE, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο τόσο για την Audi όσο και για τον όμιλο VW.

Στην προκειμένη περίπτωση, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου συνηγορούν στην ισχυρότερη RS έκδοση καθώς ορισμένα από αυτά, αφενός δεν έχουν ξαναεμφανιστεί σε ανεπίσημες όσο και επίσημες εικόνες δοκιμαστικών πρωτοτύπων που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Audi, και αφετέρου είναι συνυφασμένα με τον κόσμο των επιδόσεων.

Σε αυτά συγκαταλέγονται οι χαρακτηριστικές οπές απαγωγής θερμότητας πίσω από τους μπροστινούς θόλους οι οποίες παραπέμπουν στο RS 3, τα φωτιστικά σώματα που υιοθετούν το μοτίβο της καρό σημαίας ενώ τόσο ο μπροστινός προφυλακτήρας όσο και ο αεροδυναμικός διαχύτης δείχνουν διαφορετικά και πιο «επιθετικά» σχεδιασμένα σε σχέση με τα πρωτότυπα του Q6 e-tron που έχουν προηγηθεί.

Σε ό,τι αφορά τις γενικές κατευθύνσεις της σχεδίασης, τόσο η RS όσο και οι υπόλοιπες εκδόσεις του ηλεκτρκικού SUV θα διαθέτουν μια κλειστή αλλά ανάγλυφη γρίλια πλαισιωμένη από διαιρούμενα φωτιστικά σώματα LED. Στα άκρα του μπροστινού τμηματος διακρίνονται ένα σετ εισαγωγών αέρα με τρία πτερύγια ενώ στο πίσω τμήμα δεδομένη θεωρείται η παρουσία μιας λωρίδας LED σε σχεδιαστική υλοποίηση που θυμίζει το e-tron GT.

Να σημειωθεί ότι το Q6 e-tron θα διατεθεί τόσο σε παραδοσιακή SUV όσο και σε Coupe SUV-Sportback παραλλαγή αμαξώματος με τη δεύτερη να επενδύει σε περισσότερο δυναμισμό αλλά και πιθανότατα να εξασφαλίζει λίγα περισσότερα χιλιόμετρα παραπάνω αυτονομίας ως απόρροια της βελτιωμένης αεροδυναμικής.

Σε επίπεδο διαστάσεων το Q6 e-tron θα έχει ανάλογο μέγεθος με το συμβατικό Q5, προσφέροντας ωστόσο χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης μεγαλύτερη ευρυχωρία χάρη και σε ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Στα ενδότερα, το νέο μοντέλο αναμένεται να υπακούσει στις ίδιες ψηφιακές προδιαγραφές με το Q4 e-tron με κυρίαρχη την κεντρική οθόνη των 11,6 ιντσών αν και αυτονόητα λόγω της χρονικής απόστασης από την πρεμιέρα του μικρότερου ηλεκτρικού Audi αλλά και της θέσης του στην γκάμα, αναμένονται περισσότερες εφαρμογές και δυνατότητες από τα ψηφιακά συστήματα.

Σε ό,τι αφορά τις ανακοινώσεις σχετικά με την πλατφόρμα PPE, σύμφωνα με τις συστάσεις θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες με δυνητική αυτονομία έως και 700 χλμ. Με δεδομένο ότι το Q6 e-tron έχει αρκετά επιβλητικό μέγεθος και βάρος αλλά και ανήκει στην λιγότερο αεροδυναμική κατηγορία των SUV, θα πρέπει να περιμένουμε αυτονομία κοντά στα 600 χλμ.

Σε όρους ισχύος και κινητήριων συνόλων το Q6 e-tron αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ένα ή δύο μοτέρ και ισχύ από 300 έως 645 ίππους στην περίπτωση της έκδοσης RS.