Φωτογραφίες: Automedia

Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του ιαπωνικού crossover να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο Nuburgring εν όψει της επικείμενης πρεμιέρας του η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν την εκπνοή του έτους.

Παρά το καμουφλάζ είναι σαφές ότι η Toyota σκοπεύει να μείνει πιστή στην σχεδίαση του C-HR Prologue Concept το οποίο παρουσιάστηκε το 2022 δίνοντας στο νέο C-HR μια ακόμα αιχμηρότερη αισθητική γραφή που οδηγεί ένα βήμα μακρύτερα την ήδη δυναμική, σχεδόν «επιθετική» σχεδίαση του crossover.

Σε αυτό συμβάλλει η σαφώς μεγαλύτερη κατώτερη γρίλια που πλαισιώνεται από τα γνωστά σε μοτίβο C φωτιστικά σώματα. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παροχή ακόμα πιο τολμηρών χρωματικών συνδυασμών στα πρότυπα του Aygo X καθώς και διχρωμία αμαξώματος-οροφής.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν συντελεστεί πάντως στο ανώτερο πίσω τμήμα που υιοθετεί με μια διαφορετική σχεδίαση που προφανώς στοχεύει σε βελτιωμένη αεροδυναμική ενώ χαμηλότερα το C-HR θα υιοθετήσει μια πιο τρισδιάστατης αισθητικής θύρα αποσκευών η οποία θα ενσωματώνει μια ενιαία λωρίδα LED ως «τρίτο» φως φρένου που διατρέχει το σύνολο του μήκους της επιφάνειας.

Ακόμα σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου το C-HR θα υιοθετήσει μια πιο μινιμαλιστική προσέγγιση στα πρότυπα του Prologue αν και δεν θα λείψει η ψηφιακή τεχνολογία η οποία θα συμβαδίζει με τα νεότερα πρότυπα προσφέροντας περισσότερες επιλογές συνδεσιμότητας και νέες εφαρμογές. Την εικόνα θα συμπληρώσουν υψηλότερης ποιότητας υλικά ενώ το επιμηκυμένο παρμπρίζ αναμένεται να αφήνει περισσότερο φως να διαχέεται στην καμπίνα, σε σχέση με το παρόν του.

Η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το νέο C-HR θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο και με plug-in υβριδική τεχνολογία η οποία αναμένεται να προέλθει από το Prius αν και στην προκειμένη περίπτωση δεν αποκλείεται να συνδυάζεται με μικρότερου κυβισμού κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση το C-HR θα εξακολουθήσει να προσφέρεται και σε απλές υβριδικές εκδόσεις.