H Brabus έχει αδυναμία στην βελτίωση πληθωρικών και μη Mercedes και στην μακρά συνεργασία της με τη γερμανική φίρμα έχει αποδείξει ότι μπορεί να δημιουργήσει σχεδόν υπερβατικές υλοποιήσεις, υπεράνω φαντασίας.

Σε αυτές συγκαταλέγεται και το τελευταίο της δημιούργημα με αφετηρία την ούτως ή άλλως επιβλητική AMG G 63. Να σημειωθεί ότι σε διάστημα μικρότερου του ενός χρόνου η Brabus είχε καταπιαστεί ξανά με την G-Class παραδίδοντας στο φιλοθεάμον κοινό και σε όσους, λίγους φυσικά μπόρεσαν να τις αποκτήσουν τις P 900 Rocket Edition και την 900 XLP με την ίδια αφετηρία.

Η νέα Superblack, δεν αποτελεί εξαίρεση στους συνήθεις κανόνες του γερμανικού οίκου διαθέτοντας πλείστες αναβαθμίσεις τόσο σε σχεδιαστικό επίπεδο όσο και προς όφελος των επιδόσεων. Επίκεντρο αποτελεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4,5 λίτρων η απόδοση του οποίου έχει αυξηθεί σε 913 ίππους και 1.250 Nm ροπής.

Εν είδει υπενθύμισης ο συγκεκριμένος κινητήρας στην «κανονική» του μορφή αποδίδει 630 ίππους ενώ η αύξηση προκύπτει χάρη στην αντικατάσταση του συστήματος υπερτροφοδότησης με ένα νέο ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση καθώς και τον αναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας ελέγχου. Την αναβαθμισμένη εικόνα συμπληρώνει ένα νέο σύστημα εξαγωγής με απολήξεις ανθρακόνημα το οποίο φροντίζει και για την απαραίτητη ηχητική αναβάθμιση.

Ως αποτέλεσμα της αναβάθμισης των μηχανικών μερών και της πλεονάζουσας ισχύος η διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 2/10 του δευτερολέπτου λιγότερα, με τον επίμαχο χρόνο να διαμορφώνεται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Η ισχύς μεταδίδεται αυτονόητα και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων. Τα μεγέθη συμπληρώνει η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 280 χλμ./ώρα.

Τις βελτιώσεις συμπληρώνουν ένα νέο σετ ελατηρίων για την ανάρτηση τα οποία επιτρέπουν την αναπροσαρμογή του ύψους κατά 4,5 εκατοστά.

Από τις βελτιώσεις δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η εξωτερική εμφάνιση της Brabus G-Class η οποία επωφελείται από ένα νέο καπό με δύο νέες, ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, μια ανασχεδιασμένη γρίλια, ένα αναθεωρημένο προς το επιθετικότερο bodykit το οποίο εξίσου επωφελείται από περισσότερες εισαγωγές αέρα.

Την εικόνα συμπληρώνουν το λογότυπο της Brabus σε στρατηγικά σημεία, οι θηριώδεις σφυρήλατοι τροχοί των ιντσών  και η προσθήκη ενός σετ φωτιστικών σωμάτων στην οροφή όπως επιβάλει ο off-road χαρακτήρας του μοντέλου.

Στο εσωτερικό οι προσθήκες περιλαμβάνουν νέες επενδύσεις με χαρακτηριστικό ρομβοειδές μοτίβο και τον αριθμό «77» προς τιμήν των 77 χρόνων από την ίδρυση της Brabus, λεπτομέρειες από ανθρακόνημα, υλικό από το οποίο αποτελούνται και τα paddles καθώς και πεντάλ αλουμινίου.

Προς το παρόν η Brabus δεν έχει ανακοινώσει τιμές, ωστόσο αξίζει να συγκρατήσει κανείς ότι η προηγούμενη Brabus 900 XLP διατέθηκε προς περίπου 570.000 ευρώ.