Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Gen Z: Ποιες οι ψηφιακές συνήθειες της και πώς επηρεάζουν τις επιχειρήσεις

Gen Z: Ποιες οι ψηφιακές συνήθειες της και πώς επηρεάζουν τις επιχειρήσεις

Την ώρα που η γενιά Alpha κάνει την εμφάνισή της, η Gen Z έχει ήδη «μπει» για τα καλά στις επιχειρήσεις μέσω των ψηφιακών συνηθειών της.

Η Gen Z δεν είναι απλώς σημαντική επειδή είναι οι «πελάτες» του αύριο αλλά επειδή οι άνθρωποι που γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2012 είναι απαραίτητοι για τις επιχειρήσεις σήμερα, καθώς αποτελούν την πρώτη γενιά παιδιών που γνωρίζουν από τι θα δημιουργηθεί το μέλλον.

Σήμερα, οι εταιρείες προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο καινοτόμες. Μοιράζονται το σκοπό τους σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες ενώ η κάλυψη και η προώθηση της βιωσιμότητας, και της καινοτομίας τους είναι πρόκληση καθώς θα πρέπει να εξελίσσονται διαρκώς.

Για να παραμείνουν στην κορυφή του παιχνιδιού όμως, οι εταιρείες πρέπει να εξελιχθούν με την ταχύτητα της καταναλωτικής κουλτούρας. Ποιος είναι ο κύριος μοχλός της καταναλωτικής κουλτούρας;

Η Gen Z φυσικά.

Σύμφωνα με μια ανάλυση της McKinsey, η Gen Z αντιπροσωπεύει το 40% των παγκόσμιων καταναλωτών, ενώ μια έκθεση της Barkley στις ΗΠΑ εκτιμά ότι κατέχουν 143 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες.

Επομένως, για να μπορέσει μία εταιρία να έχει μία συνεχή εξέλιξη, τότε θα πρέπει να συμπεριλάβει αλλά και να κατανοήσει τις ψηφιακές συνήθειες της Gen Z.

Ποιες είναι αυτές;

1. Όχι άλλο Facebook

Περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, η Gen Z μεγάλωσε με την ψηφιακή τεχνολογία στα χέρια της, επομένως τα social media είναι μέσα στην καθημερινότητά τους.

Σύμφωνα με τα στατιστικά όμως, το Facebook φαίνεται πως δεν θεωρείται πλέον το μέσο των νέων αλλά των «μεγαλύτερων» καθώς όπως όλα δείχνουν η Gen Z δεν το προτιμά σε σχέση με Instagram και το Snapchat. Έτσι, εάν θέλετε να προσελκύσετε νέους στην επιχείρησή σας τότε βεβαιωθείτε ότι όλες οι ιστοσελίδες σας αποδίδονται όμορφα σε κινητές συσκευές και έχουν ρυθμιστεί ώστε να προσελκύουν καλύτερα το κοινό που απευθύνεται σε κινητά.

Αλλά όχι στο Facebook αλλά είναι προτιμότερο να απευθυνθείτε στις υπόλοιπες πλατφόρμες.

2. Η γενιά Ζ νοιάζεται για κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα

Η Gen Z έχει χαρακτηριστεί ως η πιο επικριτική ομάδα καταναλωτών μέχρι τώρα και έχει διαφορετική άποψη για τα ψώνια και την κατανάλωση συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές. Είναι οι πιο πρόσφατοι που μπήκαν στο εργατικό δυναμικό και έχουν ισχυρή αγοραστική δύναμη.

Η Generation Ζ απαιτεί βιώσιμες αγορές και νοιάζεται πολύ για τον πλανήτη και το μέλλον, κάτι που είναι μια τεράστια ευκαιρία για βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη. Πιστεύουν ότι οι γενιές πριν από αυτούς αντιπροσώπευαν την υπερκατανάλωση, τον καπιταλισμό και τον υλισμό. Εάν θέλετε να ενσωματώσετε περισσότερους νέους ως καταναλωτικό κοινό στην επιχείρηση σας τότε θα πρέπει να προνοήσετε για την βιωσιμότητα των προϊόντων σας.

3. Οδηγεί σε μια νέα εποχή οικονομικής συμπεριφοράς

Έχοντας ζήσει τόσο την οικονομική κρίση όσο και την πανδημία του COVID-19, η Gen Z τρέφουν μεγάλο οικονομικό άγχος που τους κάνει πιο προσεκτικούς σχετικά με τα οικονομικά.

Είναι δύσπιστοι για τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, προτιμούν να διαχειρίζονται τα χρήματά τους με ψηφιακά και φορητά εργαλεία και αναζητούν επενδύσεις που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τους στόχους τους.

Μην τους κατακλύζετε με το πλήρες εύρος των προϊόντων σας. Αντίθετα, εξετάστε το ενδεχόμενο να επιμεληθείτε μια στοχευμένη λίστα χρηματοοικονομικών προϊόντων που ταιριάζουν στις ανάγκες ενός ατόμου με βάση τα δεδομένα συναλλαγών σας.

4. Τα social media διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο

Η Gen Z γεννιέται λίγο πολύ με ένα τηλέφωνο στο χέρι και έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στα social media. Χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν έμπνευση, να ερευνήσουν προϊόντα και να συνδεθούν με τα αγαπημένα τους προϊόντα.

Η Gen Z είναι η πιο εθνοτικά και φυλετικά ποικιλόμορφη γενιά μέχρι σήμερα. Για να συνδεθείτε με αυτήν, φροντίστε να υποστηρίξετε τη διαφορετικότητα στις καμπάνιες σας.

Οι Influencers αποτελούν κεντρικό τμήμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τους Zoomers. Έτσι, εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με μικρο-influencers που μπορούν να διαδώσουν μηνύματα επωνυμίας με τρόπο που να φαίνεται ιδιαίτερα αυθεντικό.

Η γενιά Z Alpha

Μετά τη Gen Ζ και την Gen Alpha, τώρα μία νέα γενιά ανθρώπων κάνει την εμφάνισή της. Η Generation Alpha αποτελείται από ανθρώπους που γεννήθηκαν – ή δεν έχουν γεννηθεί ακόμη – μεταξύ 2010 και 2025 ενώ η Ζ από το 1996.

Η διαφορά των δύο γενεών είναι πως η Gen Α γεννήθηκε στο Διαδίκτυο ενώ η Gen Z γεννήθηκε με το Διαδίκτυο. Η Gen ΖAlpha όμως, αφορά όλους όσους γεννήθηκαν από το 1996 και μετά, δηλαδή και την γενιά Ζ και την γενιά Α.

Η Gen Zalpha που μεγάλωσε με το διαδίκτυο αποτελεί τον πρώτο στόχο των εταιριών και των επιχειρήσεων καθώς σύμφωνα με στατιστικές προβλέπεται να έχουν τριπλάσια αύξηση σε σχέση με άλλες γενιές και κατά συνέπεια θα αποτελούν μεγάλη αγοραστική δύναμη.

Sports in

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο το μεγαλύτερο ταλέντο της Παρί

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο συνεργασίας ένας από τους πιο ταλαντούχους παίκτες της Παρί Σεν Ζερμέν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024