Τέμπη: «Ήμουν ο άνθρωπος που άρχισε να λειτουργεί την τηλεδιοίκηση» λέει ο συνταξιούχος σταθμάρχης που ξενάγησε τον Τσίπρα
Φωτογραφία ντοκουμέντο από την τηλεδιοίκηση της Λάρισας πριν από 13 χρόνια.
- Έκλεψαν το… ΑΤ Ομόνοιας – Έκαναν φτερά κατασχεμένα οχήματα
- Ισραηλινοί έποικοι πυρπόλησαν αυτοκίνητο, επιτέθηκαν σε σπίτι στη Δυτική Όχθη
- Νέα Ιωνία: Ξεσπά ο πατέρας του 12χρονου που τον έκλεισαν σε φρεάτιο – «Αν δεν είχε σκύψει θα είχε θρυμματιστεί»
- Καυστικό sms της Μελόνι: «Είμαι άρρωστη αλλά δουλεύω γιατί δεν έχω συνδικαλιστικά δικαιώματα»
Στις επικρίσεις που δέχθηκε επειδή δεν ήταν εν ενεργεία σιδηροδρομικός εδώ και χρόνια, απαντά ο συνταξιούχος σταθμάρχης, Γιάννης Κολλάτος, που ξενάγησε χθες τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, στον σταθμό της Λάρισας.
«Από το 2007 έως το 2010 ήμουν ο άνθρωπος που άρχισε να λειτουργεί την τηλεδιοίκηση. […] Όταν βγήκα στη σύνταξη, επειδή ήταν ένα έργο δικό μου κατά κάποιον τρόπο, το πονούσα, μιλούσα με συναδέλφους μου και ενημερωνόμουν για την πορεία και το πώς λειτουργεί το σύστημα. Δεν μπορεί να μου πει κανείς ότι δεν ήμουν γνώστης» απαντά ο κ. Κολλάτος, μιλώντας στην εκπομπή «Tlive».
Όπως υποστηρίζει, πήρε σύνταξη το 2010, αλλά από το 2007 έως τη συνταξιοδότησή του ήταν από αυτούς που «έστησαν» το έργο. Ο ίδιος μάλιστα παρουσίασε και φωτογραφία του τότε συστήματος τηλεδιοίκησης που πλέον δεν υπάρχει.
Ο συνταξιούχος σταθμάρχης τόνισε ότι αν λειτουργούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης, τότε το μοιραίο Intercity 62 δεν θα συγκρουόταν με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη. «Η τηλεδιοίκηση θα έπαιρνε το τρένο από την έξοδο του σταθμού της Λάρισας και θα το πήγαινε μέχρι την είσοδο του επόμενου σταθμού» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Κολλάτος.
ΟΣΕ: Η ενιαία Τηλεδιοίκηση της Λάρισας άρχισε να φθίνει και να υπολειτουργεί από το 2015
Ο Αλέξης Τσίπρας υποστήριξε πως ο σταθμός τηλεδιοίκησης της Λάρισας, «που τέθηκε εκτός λειτουργίας τον Ιούλιο του 2019 μετά από μία πυρκαγιά, δεν αποκαταστάθηκε ποτέ, δεν ξαναλειτούργησε ποτέ και είναι σήμερα γιαπί». Απάντησε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, δίνει με ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ, υπογραμμίζοντας: «η ενιαία Τηλεδιοίκηση Λάρισας που έλεγχε το τμήμα από Δομοκό μέχρι και Πλατύ, άρχισε σταδιακά να φθίνει και να υπολειτουργεί από το 2015 μέχρι που κατέπεσε εντελώς τα επόμενα χρόνια. Ενδιάμεσα όλη αυτή την περίοδο δεν κατέστη δυνατόν να αναταχθεί και να συντηρηθεί ώστε να λειτουργήσει εκ νέου», αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΟΣΕ.
«Τα μέσα του 2019 με την επανεκκίνηση της Σύμβασης 717, που είχε σταματήσει, ξεκίνησε το σύνολο των εργασιών για την καταρχήν ανάταξη και θέση σε λειτουργία των τοπικών Τηλεδιοικήσεων από τον ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟ μέχρι το ΠΛΑΤΥ, ώστε εν συνεχεία το σύνολο αυτών (15 στο τμήμα αυτό) να διασυνδεθεί σε ενιαία απεικόνιση και χειρισμό που θα αποτελέσει την ενιαία Τηλεδιοίκηση στο τμήμα από Δομοκό μέχρι Πλατύ», σημειώνει ο ΟΣΕ.
«Δεν επισκέφθηκε την τοπική Τηλεδιοίκηση»
«Στα πλαίσια της σταδιακής ανάταξης και θέση σε λειτουργία των τοπικών Τηλεδιοικήσεων ήδη από τον Νοέμβριο του 2022 έχουν παραδοθεί με ΔΠΧ και λειτουργούν 7 τοπικές Τηλεδιοικήσεις(ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ, ΔΟΞΑΡΑ, ΟΡΦΑΝΑ. ΚΡΑΝΩΝΑ, ΜΕΖΟΥΡΛΟΥ & ΛΑΡΙΣΑΣ) ενώ συνεχίζεται και η ανάταξη των υπολοίπων», προσθέτει και σημειώνει πως:
« Ιδιαίτερα η τοπική Τηλεδιοίκηση του σταθμού της Λάρισας, την οποία όμως δεν επισκέφθηκε ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, έχει πιστοποιηθεί επίσημα και έχουν κατατεθεί στις Ανακριτικές Αρχές αλλά και στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής όλα τα σχετικά επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν την ύπαρξη αυτής, αλλά και την κανονική & αδιάληπτη λειτουργία της από τον Νοέμβριο του 2022.
»» Εν συνεχεία ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είδε τις εγκαταστάσεις της τοπικής Τηλεδιοίκησης στο ΤΧ1 ενώ δεν επισκέφτηκε το Κέντρο Τηλεδιοίκησης Θεσσαλονίκης όπου οι Τηλεδιοικητές Βάρδιας θα τον ενημέρωναν επίσημα αποκομίζοντας με τον τρόπο αυτό προσωπική αντίληψη του αν υπάρχει και λειτουργεί Τηλεδιοίκηση Θεσσαλονίκης.
Η Τηλεδιοίκηση αυτή τέθηκε σε λειτουργία το 2021, εκτείνεται από τον ΣΣ ΠΛΑΤΥ – ΤΧ1 – ΤΧ5 και από ΤΧ1-ΣΣ ΣΤΡΥΜΩΝΑ γίνονται χαράξεις δρομολογίων, απεικόνιση της κίνησης των τρένων με ενδείξεις Φωτοσημάτων, ενώ έχει λάβει και την πιστοποίηση λειτουργίας ETCS.
Τέλος στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί ότι το τοπικό κέντρο Τηλεχειρισμού ΤΧ1 παρουσίαζε προβλήματα λειτουργίας του λόγω παλαιότητας εξοπλισμού και έλλειψης διαθέσιμων ανταλλακτικών. Με σκοπό την επίλυση αυτών η ΕΡΓΟΣΕ υλοποιεί ήδη την Σύμβαση 713 που προβλέπει την ανάταξη και εκσυγχρονισμό του», καταλήγει η ανακοίνωση του ΟΣΕ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις