Μπορεί σύσσωμη η mainstream αυτοκινητοβιομηχανία να αναζητά τα πατήματά της στην ηλεκτροκίνηση, ωστόσο όπως είναι γνωστό, οι μεταβολές δεν θα επηρεάσουν τις χαμηλού όγκου πωλήσεων εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κορυφή της τετράτροχης τροφικής αλυσίδας, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.

Με αυτό δεδομένο αυτές συνεχίζουν τoν προγραμματισμό και την εξέλιξη hypercars με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ατενίζοντας αφ΄υψηλού τις επιταγές για πιο καθαρές μορφές παραγωγής ενέργειας.

Σε αυτή την κατηγορία ακριβώς ανήκει η δανέζικη Zenvo η οποία ανακοίνωσε το επόμενο της project, ένα hypercar με την ονομασία Aurora το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του τον προσεχή Αύγουστο.

Το Aurora θα υπακούσει σε αναλόγως εξωτικές προδιαγραφές με τo ST1 το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009 και τα TSI και TSR που ακολούθησαν. Σε αντίθεση ωστόσο με τα προαναφερθέντα μοντέλα τα οποία εφοδιάζονταν με V8 κινητήρες, το Aurora θα φιλοξενεί στα σπλάχνα του ένα twin-turbo V12 με χωρητικότητα 6,0 λίτρων. Παρ΄όλα αυτά θα υπάρξει και υβριδική πτυχή στο νέο supercar με την μορφή ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ ενσωματωμένου στο κιβώτιο το οποίο έχει εξελίξει η Zenvo.

H δανέζικη φίρμα θα εξελίξει επίσης ένα νέο carbon monocoque πλαίσιο με ανθρακονημάτινα υποπλαίσια το οποίο θα αποτελέσει την βάση για το νέο της supercar το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις, μια νόμιμη για το δημόσιο οδικό δίκτυο με μέγιστη ταχύτητα 400 χλμ./ώρα και μια σχεδιασμένη ώστε να ευνοεί την κίνηση σε πίστα και διαφορετικά αεροδυναμικά στοιχεία τα οποία θα φροντίζουν για τους ταχύτερους χρόνους σε πίστα.