H Ferrari, παραδόξως -ή και όχι- δεν έχει στο ενεργητικό της πολλά εμπροσθομήχανα cabrio με V8 κινητήρα με τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό να περιέρχεται αυτοδικαίως προς το παρόν στις California και Portofino. Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε το Maranello, προτίθεται σύντομα να εμπλουτίσει την συγκεκριμένη κατηγορία με ένα νέο ανοιχτό μοντέλο με V8 κινητήρα το οποίο θα βασιστεί στην Roma.

H Ferrari Roma Spider έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές εξέλιξης αποτελώντας αντικείμενο κατασκοπικών λήψεων και πλέον η Ferrari, επισημοποιεί την έλευσή της με ένα λακωνικό teaser στα social media το οποίο αποτυπώνει το τιμόνι της Roma με αντικατοπτρισμούς φωτός. Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις η πρεμιέρα της Roma Spider αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 16 Μαρτίου.

Βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών, η σχεδίαση του νέου ανοιχτού μοντέλου όσο και η αισθητική δεν θα απέχει ριζικά από την Roma που με την σειρά της μοιράζεται πολλά κοινά με την Portofino M την οποία, όπως επιβάλλει η κοινή λογική, πρόκειται να αντικαταστήσει η ανάλογου μεγέθους Roma Spider.

Σε ότι αφορά τον κινητήρα το Spider μοντέλο αναμένεται να αξιοποιήσει τον twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων σε εκδοχή ισχύος που θα ξεπερνά τους 600 ίππους. Μια σημαντική διαφορά σε σχέση με την coupe Roma, είναι ότι η ανοιχτή έκδοση αναμένεται να απεμπολήσει την 2+2 διάταξη στο εσωτερικό της προκειμένου να φιλοξενηθεί ο μηχανισμός της αναδιπλούμενης οροφής και, φυσικά, η οροφή.

Κατά τα άλλα, με εξαίρεση την οροφή δεν αναμένονται κοσμογονικές αλλαγές στην σχεδίαση της Roma Spider σε σχέση με το μοντέλο αφετηρία. Επίσης, οι ενισχύσεις στην στρεπτική ακαμψία του πλαισίου και η προσθήκη του μηχανισμού της οροφής αναμένεται να έχουν επίπτωση στο συνολικό βάρος το οποίο θα αυξηθεί, αφαιρώντας κάτι από τις επιδόσεις του ανοιχτού sporstcar σε σχέση με την coupe έκδοση.

Εν είδει υπενθύμισης η επιτάχυνση της Roma coupe απαιτεί 3,4 δευτερόλεπτα για την εθιμοτυπική διαδικασία των «0-100». Τον κινητήρα θα συμπληρώνει δεδομένα ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων ενώ τις επιλογές θα συμπληρώνουν τα γνώριμα προγράμματα οδήγησης από το Wet έως το Race και το ESC off, τα οποία θα είναι προσβάσιμα μέσω του Manettino. Tις προδιαγραφές της έκδοσης αναμένεται να συμπληρώνουν δεδομένα η παρουσία του συστήματος διαχείρισης ροπής, Slide Slip Control 6.0 και το σοφιστικέ σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας, Dynamic Enhancer.