Φωτογραφίες: Automedia

Στα μέσα Απριλίου του 2022 η Mercedes-Benz παρουσίασε την EQS SUV, το μοντέλο που δικαιωματικά αξιώνει τον τίτλο του κορυφαίου ηλεκτρικού SUV στην γκάμα της γερμανικής φίρμας και φροντίζει να δικαιώνει σε κάθε πτυχή του, το γράμμα S της ονομασίας του. Πλέον  η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές πολυτέλειας του EQS SUV, εξελίσσοντας μια έκδοση με την υπογραφή της Maybach.

Aπό τις κατασκοπικές λήψεις της επίμαχης έκδοσης, είναι σαφές ότι οι λεπτομέρειες της σχεδίασης θα ακολουθήσουν τα πρότυπα του αντίστοιχου πρωτότυπου που παρουσιάστηκε το 2021.

Στα στοιχεία που διακρίνονται είναι η νέα γρίλια, τα αναθεωρημένα φωτιστικά σώματα, η ξαναγραμμένη εισαγωγή αέρα στο κάτω τμήμα της όψης και μια νέα λωρίδα LED ως ενωτικό στοιχείο ανάμεσα στα δύο κεντρικά φωτιστικά σώματα. Στην εξίσωση συνυπολογίστε την αφθονία σε χρώμιο, τους τονισμένους αναβατήρες οι οποίοι σύμφωνα με την Mercedes-Benz συμβάλλουν στην αεροδυναμική καθώς και ένα σετ επιβλητικής διάστασης τροχών 22 ή 23 ιντσών να συμπληρώνουν την εικόνα.

Με δεδομένο το καμουφλάζ στο πίσω τμήμα, θα πρέπει να περιμένουμε ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα ενώ στις πίσω κολώνες θα φιγουράρει το γνώριμο λογότυπο της Maybach. Στις επιλογές της EQS SUV αναμένεται δεδομένα να συμπεριλαμβάνεται και μια πανοραμική ηλιοροφή η οποία θα αποτελέσει μόνο μία από τις πολυάριθμες επιλογές άνεσης πολυτέλειας που θα διαθέτει η κορυφαία έκφραση του ηλεκτροκίνητου SUV.

Σε αυτές θα συμπεριλαμβάνεται δεδομένα η Hyperscreen σε συνδυασμό με σύστημα ψυχαγωγίας για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος καθώς και μια σειρά από επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία με βάση και τις απαιτήσεις των ιδιοκτητών της.

Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι η ηλεκτρική τεχνολογία καθώς και η έκδοση Maybach θα επωφελείται από την μπαταρία των 107,8 kWh που τροφοδοτεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Με δεδομένη την θέση της έκδοσης στην γκάμα, το πληθωρικό SUV αναμένεται να είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην κορυφαία, από πλευράς ισχύος διαμόρφωση των δύο μοτέρ, με απόδοση 544 ίππους.