Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
«Πέτσινη» ευγένεια

«Πέτσινη» ευγένεια

Μια ιστορία καθημερινής τρέλας

Το ηχογραφημένο μήνυμα με τη γλυκύτατη, τόσο φιλική γυναικεία φωνή λέει τα παρακάτω: «Καλέσατε το πρακτορείο ΕΛΤΑ Courier Μακρυγιάννη. Το κατάστημα λειτουργεί καθημερινές Δευτέρα με Παρασκευή από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ. Και το Σάββατο από τις 8 το πρωί ως τις 2 μεσημέρι. Για αναζήτηση αποστολών παρακαλώ πατήστε το 1. Για customer service εταιρικών πελατών παρακαλώ πατήστε το 2. Για οτιδήποτε άλλο παρακαλώ περιμένετε και ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος θα είναι σύντομα κοντά σας».

n Πατώ το 1. Η φωνή επανέρχεται. «Συνδεθήκατε με την αναζήτηση αποστολών. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλώ να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό αποστολής σας. Για τις περιοχές Καλλιθέα, Τζιτζιφιές, Πετράλωνα και Κουκάκι παρακαλώ πατήστε το 1. Για την περιοχή του Νέου Κόσμου παρακαλώ πατήστε το 2. Ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος θα είναι σύντομα κοντά σας».

n Πατώ το 1. Η φωνή επανέρχεται: «Συνδεθήκατε με το κατάστημα Καλλιθέας. Παρακαλώ περιμένετε». Καλεί τρεις φορές. Αρχίζει να παίζει μια εξαιρετικά κακόγουστη beat μουσική, εντελώς άκαιρη για τις 09.00 ή ώρα το πρωί που έχω κάνει την κλήση. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα η γραμμή πέφτει. Σαν να σου έκλεισε κάποιος το τηλέφωνο κατευθείαν στα μούτρα σου.

Η κλήση αυτή έγινε ενώ βρισκόμουν στο Βερολίνο και είχα μόλις λάβει sms στο κινητό από τα ίδια τα ΕΛΤΑ που με είχαν ειδοποιήσει ότι είχε γίνει προσπάθεια παράδοσης μιας αποστολής στο σπίτι μου. Ηθελα απλώς να ζητήσω να κρατηθεί το δέμα για να περάσω εγώ να το πάρω από τα ΕΛΤΑ.

Στην αρχή σκέφτηκα ότι απλώς θα έπεσε η γραμμή καθότι ήμουν στο εξωτερικό. Oμως μετά τις επτά ακόμη απόπειρες να επικοινωνήσω με κάποιον υπάλληλο των ΕΛΤΑ (κάνοντας μάλιστα διάφορες παραλλαγές, όπως πατώντας το 2 ή μη πατώντας κανένα πλήκτρο), το σκηνικό επαναλήφθηκε τάλε κουάλε, οπότε πείστηκα ότι κάτι δεν πηγαίνει καθόλου καλά με αυτή την υπηρεσία – τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το τηλεφωνικό της σύστημα.

Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι η επίπλαστη, κούφια ευγένεια των ηχογραφημένων μηνυμάτων. Διαβάστε το κείμενο του ηχογραφημένου μηνύματος. Μιλάει για «εξυπηρέτησή» μου αλλά το μόνο που δεν έγινε ήταν να εξυπηρετηθώ. Αναφέρει επίσης, δύο φορές, ότι «σύντομα κάποιος υπάλληλος θα είναι κοντά μου». Oχι μόνον δεν βρέθηκε κοντά μου αλλά δεν μίλησα ποτέ με υπάλληλο.

Θυμωμένος έστειλα επί τόπου το κάτωθι e-mail σε μια διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών ΕΛΤΑ που βρήκα στο Διαδίκτυο (<eltaportal@elta-net.gr>): «Καλημέρα. Ονομάζομαι Γιάννης Ζουμπουλάκης. Είμαι δημοσιογράφος στο «Βήμα» και στα «Νέα». Εχω λάβει ειδοποίηση για αποστολή που μου έχει έρθει. Μαζί υπάρχει και ένα νούμερο τηλεφώνου, το 2109015008. Το καλώ, βγαίνει αυτόματος, μου ζητάει να πατήσω τα πλήκτρα που πρέπει. Το κάνω. Συνδέομαι, υποτίθεται, με το τμήμα Καλλιθέας που με ενδιαφέρει. Αλλος αυτόματος με ειδοποιεί ότι κάποιος υπάλληλος θα είναι σύντομα κοντά μου. Στις τρεις κλήσεις μπαίνει η μουσική. Σε μερικά δευτερόλεπτα πέφτει η γραμμή. Αυτό έγινε 8 φορές. Είμαι στο Βερολίνο. Προφανώς κάτι γίνεται λάθος. Απλώς σας ενημερώνω για το άρθρο που θα δείτε στα «Νέα» για αυτή την κατάσταση. Σας ευχαριστώ».

Την Πέμπτη 2 Μαρτίου, έξι ακριβώς μέρες αργότερα, στην Αθήνα πια και ενώ έχω παραλάβει το δέμα, λαμβάνω από τη διεύθυνση στην οποία είχα στείλει το μέιλ την εξής απάντηση: «Καλημέρα σας, Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για θέματα που αφορούν την Εταιρεία Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ, χρειάζεται να απευθυνθείτε στο 11120 ή να στείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@elta-courier.gr Με εκτίμηση, Τομέας Εξυπηρέτησης Πελατών Διεύθυνση Πωλήσεων». Εντάξει, πες ότι εγώ ο άσχετος έκανα λάθος τη διεύθυνση, αυτός που μου απάντησε χρειάστηκε έξι 24ωρα για να μου το πει;

Προωθώ εκ νέου το μέιλ στη νέα διεύθυνση και η απάντηση που παίρνω – αμέσως αυτή τη φορά – λέει: «Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την ενημέρωσή σας, η οποία είναι πολύ χρήσιμη για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας και του ανθρωπίνου δυναμικού μας. Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για τον κωδικό αποστολής του δέματος ώστε να το ελέγξουμε και να το γνωστοποιήσουμε στο αρμόδιο τμήμα». Απαντώ εξηγώντας ότι παρέλαβα το δέμα και ότι δεν ήταν αυτό το θέμα μου άλλη η «μη επικοινωνία» και η απάντηση αυτή τη φορά ήταν «Καλημέρα σας, Προωθώ το αίτημά σας παρακαλώ». Από τότε άκρα του τάφου σιωπή.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΝΕΑ

Sports in

Η Χιρόνα «καθάρισε» την Μπαρτσελόνα με ανατροπή και έστεψε και μαθηματικά τη Ρεάλ (4-2)

Η Χιρόνα αν και βρισκόταν πίσω στο σκορ στο ημίχρονο, τελικά έκανε την ανατροπή απέναντι στην Μπαρτσελόνα και πήρε το καταλανικό ντέρμπι (4-2).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024