H Lamborghini ξεκίνησε τη διαδικασία που θα οδηγήσει νομοτελειακά στην αποκάλυψη του διαδόχου της Aventador η οποία θα πρέπει να αναμένεται εντός του α΄εξαμήνου της χρονιάς.

Μέχρι τότε, η ιταλική φίρμα δημοσιοποιεί τις πρώτες πληροφορίες για το νέο της supercar, ξεκινώντας από τα ενδότερα και τις λεπτομέρειες για το πρώτο plug-in υβριδικό σύνολο στην ιστορία της Lamborghini.

Σύμφωνα με τις συστάσεις επίκεντρο του συνόλου θα αποτελέσει και πάλι ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων σε μια μετεξελιγμένη εκδοχή 826 ίππων και 725 Nm ροπής διαθέσιμα στις 9.250 σ.α.λ. και με όριο στροφών τις 9.500 σ.α.λ.

Αυτό σημαίνει ότι η LB744 όπως είναι η κωδική ονομασία της διαδόχου της Aventador θα φιλοξενεί στα σπλάχνα της την ισχυρότερη διαμόρφωση V12 κινητήρα στην εξηντάχρονη ιστορία της ιταλικής φίρμας και χωρίς προς το παρόν να υπολογίζεται η επιπλέον ισχύς που θα προκύψει από την plug-in υβριδική τεχνολογία.

Η τελευταία θα περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 3,8 kWh τοποθετημένη στην θέση που «φυσιολογικά» θα υπήρχε το τούνελ μετάδοσης, αναλαμβάνοντας να τροφοδοτεί τρία ηλεκτρικά μοτέρ –δύο στον μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω. Η συγκεκριμένη διάταξη συνεπάγεται τετρακίνηση ενώ, η συνολική συνδυαστική ισχύς του συνόλου αναμένεται να ανέλθει στους 1.015 ίππους.

Προκειμένου να καταστεί εφικτός ο παραπάνω συνδυασμός, η Lamborghini έχει αλλάξει τη θέση του κινητήρα ο οποίος έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων πίσω από αυτόν. Μιλώντας για το κιβώτιο, πλέον τα paddles με τα οποία συνδυάζεται επιτρέπουν το συνεχές κατέβασμα πολλών σχέσεων με την συνεχή πίεση του αριστερού paddle.

Προς το παρόν η ιταλική φίρμα δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων, ωστόσο μια ασφαλής εκτίμηση θα μπορούσε να είναι ότι η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα θα απαιτεί σε 2,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 350 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά τις περιβαλλοντικές επιδόσεις, η παρουσία της plug-in υβριδικής τεχνολογίας αναμένεται να επιφέρει έως και κατά 30% μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του μοντέλου αν και σίγουρα δεν είναι αυτό το ζητούμενο όταν πρόκειται για μια Lamborghini.

Για λόγους σαφήνειας, αξίζει να σημειωθεί ότι η διάδοχος της Aventador μπορεί να μην είναι τυπικά το πρώτο μοντέλο της ιταλικής φίρμας με ηλεκτρική τεχνολογία καθώς τον συγκεκριμένο τίτλο κατέχει η Sian FKP 37. Βέβαια στην περίπτωση της τελευταίας δεν επρόκειτο για plug-in υβριδική τεχνολογία αλλά για ένα συνδυασμό ηλεκτρικής τεχνολογίας με υπερπυκνωτές.