H Μaybach πραγματοποιεί την «είσοδό» της στην plug-in υβριδική τεχνολογία με αφετηρία την S 580e.

Αν και το μοντέλο είναι γνωστό ως «απλή» έκδοση χωρίς την υπογραφή της Maybach, καθώς παρουσιάστηκε το 2020 αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η συμπερίληψή του στην γκάμα της τελευταίας καθιστά την επίσημη πρώτη της plug-in υβριδικής τεχνολογίας στις επιλογές του γερμανικού πολυτελούς οίκους.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το μοντέλο θα διατεθεί αρχικά στην Κίνα και θα ακολουθήσουν άλλες ασιατικές αγορές και φυσικά στην Ευρώπη.

Στην αθέατη πλευρά της έκδοσης παρεπιδημεί ο συνδυασμός του εξακύλινδρου κινητήρα των 3,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 28,6 kWh, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 510 ίππων και 750 Nm ροπής, εκ των οποίων τα 440 Νm είναι διαθέσιμα με την εκκίνηση χάρη στον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 ίππων.

Όπως και η μέχρι σήμερα γνωστή S 580e, το μήκους 5,179 μέτρων μοντέλο με την σφραγίδα της Maybach επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και υπόσχεται μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα ή 140 χλμ./ώρα στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία του.

Η ηλεκτρική αυτονομία της έκδοσης ανέρχεται σε 100 χλμ. ενώ η διαδικασία φόρτισης σε ταχυφορτιστή 60 kW απαιτεί μόλις μισή ώρα για την πλήρη αναπλήρωση της ενέργειας της μπαταρίας.

Με δεδομένη την plug-in υβριδική «καρδιά» του μοντέλου, οι παρεμβάσεις της Myabach έχουν και ηλεκτρική χροιά όπως προδίδουν οι μπλε λεπτομέρειες στα κεντρικά φωτιστικά σώματα και η παρουσία των σχετικών ενδείξεων που αφορούν την φόρτιση στον πίνακα οργάνων.

Φυσικά όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τις συνήθεις εξοπλιστικές και σχεδιαστικές προδιαγραφές πολυτέλειας της Maybach που αφενός ενισχύει την εμφάνιση της S 580e με περισσότερο χρώμιο και οδηγεί τον εξοπλισμό της και τις διαθέσιμες επιλογές στο κορυφαίο σκαλί των S-Class.