Παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που έπληξαν το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας η Dacia κατάφερε να ισχυροποιήσει την θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά με αυξημένες πωλήσεις και μερίδια

Με συνολικά 573.800 μονάδες πωλήσεων για το 2022, μέγεθος αυξημένο κατά 6,8% σε σχέση με το 2021 η Dacia, κατάφερε να ισχυροποιήσει την θέση της εν μέσω ενός δυσμενούς κλίματος για την αυτοκινητοβιομηχανία που πλήττεται από την έλλειψη ημιαγωγών και παρά το γεγονός ότι οι σημαντικές αγορές όπου δραστηριοποιείται η θυγατρική του ομίλου Renault συρρικνώθηκαν κατά 5,5% κατά μέσο όρο.

Το πιο δημοφιλές μοντέλο της Dacia αναδείχθηκε το Sandero με 229.500 μονάδες με δεύτερο το Duster που κατέγραψε 197.100 πωλήσεις. Δυναμικό υπήρξε και το ξεκίνημα του Dacia Jogger στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του με 56.800 μονάδες πωλήσεων αποσπώντας τον τίτλο του δεύτερου δημοφιλέστερου μη SUV μοντέλου στην κατηγορία του C-Segment και η θέση του αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω με την πρόσφατη πρόσθηκη της υβριδικής έκδοσης η οποία αποτελεί και την πρώτη αντίστοιχης τεχνολογίας από την Dacia.

Σημαντική ήταν και η επίδοση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Dacia, Spring το οποίο κατέγραψε 48.900 πωλήσεις και κερδίζοντας μια θέση ανάμεσα στα πλέον δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη. Παράλληλα, με αρχική τιμή τα 20.000 ευρώ το ηλεκτροκίνητο Dacia αποτελεί και ένα από τα πιο προσιτά μοντέλα του ηλεκτρικού είδους στις αγορές όπου διατίθεται.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr