Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Γαλλία: Ξεκινά το πρόγραμμα νέου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης χωρίς τη Γερμανία

Γαλλία: Ξεκινά το πρόγραμμα νέου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης χωρίς τη Γερμανία

Παρά τις αρχικές ανακοινώσεις, η Γαλλία ξεκινά χωρίς τη Γερμανία το πρόγραμμα του νέου τύπου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης και ανθυποβρυχιακού πολέμου.

Η κυβέρνηση της Γαλλίας πήρε την απόφαση να ξεκινήσει μόνη, ελλείψει συνεργασίας με τη Γερμανία, το πρόγραμμα για την προμήθεια νέου τύπου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης και ανθυποβρυχιακού πολέμου, έγινε γνωστό χθες από το Παρίσι.

Airbus και Dassault

Το υπουργείο Αμυνας της Γαλλίας ανακοίνωσε πως ανέθεσε την ανάπτυξη του αεροσκάφους επόμενης γενιάς στις κατασκευάστριες Airbus και Dassault.

Βασιζόμενες σε πολιτικά αεροσκάφη που κατασκευάζουν αντιστοίχως – τα A320 neo και Falcon 10X – οι δύο εταιρείες θα σχεδιάσουν το νέο αεροσκάφος του γαλλικού ΠΝ, που θα τεθεί σε υπηρεσία τα χρόνια του 2030, με εκτιμώμενο κόστος σχεδόν 11 εκατ. ευρώ για την καθεμιά σ’ αυτή τη φάση βιομηχανικής ανάπτυξης.

Θεωρητικά, το νέο αεροσκάφος θα αντικαταστήσει τον προϋπάρχοντα στόλο 22 πεπαλαιωμένων (φωτογραφία, επάνω, από forcaaerea.com.br/MN) Atlantique 2 (Breguet Aviation).

Το Παρίσι παραμένει ανοικτό στη συνεργασία με άλλους ευρωπαίους εταίρους, τόνισε το υπουργείο.

Οι Εμανουέλ Μακρόν και Ανγκελα Μέρκελ ανακοίνωσαν το 2017 κοινό πρόγραμμα για το λεγόμενο εναέριο σύστημα ναυτικού πολέμου του μέλλοντος.

Από την Boeing

Ομως, το 2021, η Γερμανία αποφάσισε να προμηθευτεί πέντε P-8A Poseidon (Boeing) έναντι 1,43 δισ. ευρώ, για ν’ αντικαταστήσει παλαιότερα.

Το γερμανικό υπουργείο Αμυνας έκανε λόγο τότε για «προσωρινή» λύση. Αλλά έναν χρόνο αργότερα, ανακοίνωσε πως πρόκειται να προμηθευτεί κι’ άλλα, ως και επτά ακόμη.

Το γαλλικό αεροσκάφος επόμενης γενιάς αναμένεται να αξιοποιεί σειρά τεχνολογιών αιχμής, ιδίως αισθητήρες, προηγμένα μέσα επικοινωνίας, ραντάρ, τεχνολογίες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη και νέα όπλα.

Τα 22 πεπαλαιωμένα Ατλαντίκ 2 που σχεδίασε η Μπρεγκέ τα χρόνια του 1960 και αξιοποιεί ως σήμερα η Γαλλία τέθηκαν σε υπηρεσία το 1965.

Δεκαοκτώ απ’ αυτά θα υποβληθούν σε εκσυγχρονισμό για να παραμείνουν επιχειρησιακά ως τουλάχιστον το 2030.

Πηγή: ΑΠΕ

Sports in

Ο Ολυμπιακός των 21 Ευρωπαϊκών τελικών επί εποχής Βαγγέλη Μαρινάκη

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανέλαβε τα ηνία του Ολυμπιακού το 2010 και εκτός από την ΠΑΕ στηρίζει και τον Ερασιτέχνη, με αποτέλεσμα να είναι ένας από τους κορυφαίους πολυαθλητικούς συλλόγους στον κόσμο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024