To Megane RS Ultime, εκτός από το τελευταίο Megane RS, τουλάχιστον όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, αποτελεί το τελευταίο μοντέλο με την υπογραφή της Renault Sport

Οι δραστηριότητες της Renault Sport θα μεταφερθούν υπό την στέγη και τα σήματα της Alpine στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού του ομίλου Renault που προβλέπει επίσης τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων που αφορούν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και των ηλεκτροκίνητων.

Με αυτό δεδομένο, η Renault Sport θα πάψει να υφίσταται, τουλάχιστον με τον τρόπο που την γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, όπως άλλωστε και τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης όπως το Megane RS hatchback, αλλά αυτό είναι μέρος μιας πιο μελλοντικής συζήτησης και σχεδιασμού.

Μέχρι τότε η Renault Sport και το Megane RS επεφύλαξαν για τον εαυτό τους μια τελευταία υπόκλιση με την μορφή μιας υπερεξοπλισμένης και περιορισμένης έκδοσης του τελευταίου με την ονομασία Ultime και τιράζ μόλις 1.976 μονάδων, παραπομπή στην χρονιά ίδρυσης της Renault Sport.

Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης, η Ultime βασίζεται στην έκδοση Trophy και προσθέτει μια σειρά από εξοπλιστικά χαρακτηριστικά που φροντίζουν να σηματοδοτήσουν την ιδιαιτερότητά της.

Ειδικότερα η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε πέντε αποχρώσεις αμαξώματος (Star Black, Pearl White, Sirius Yellow και Tonic Orange) οι οποίες συνδυάζονται με νέα αγωνιστικά γραφικά για τις πόρτες τα φτερά, το καπό, την οροφή και τον πίσω προφυλακτήρα και αποκτά πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα εξοπλιστικών χαρακτηριστικών που αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μόνα στοιχεία που μπορεί να παραγγείλει κανείς επιπλέον ως προαιρετικές επιλογές είναι η ηλιοροφή, το head-up display καθώς και ένα κάλυμμα που θα αναλάβει να προστατεύσει ένα σίγουρα μελλοντικά συλλεκτικό μοντέλο.

Μέρος των σχεδιαστικών αναβαθμίσεων της Ultime αποτελούν φυσικά τα σχετικά λογότυπα σε στρατηγικά σημεία καθώς και το μαύρο φινίρισμα στους καθρέφτες, το περίγραμμα των παραθύρων, τους τροχούς, τις χειρολαβές και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα bucket καθίσματα Recaro τα οποία επενδύονται με Alcantara και αναμενόμενα φέρουν τα λογότυπα RS. Την εικόνα συμπληρώνουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών και το infotainment των 9,3 ιντσών που ενσωματώνουν σύστημα τηλεμετρίας. Προκειμένου να τονιστεί η μοναδικότητα της έκδοσης, η Renault έχει προσθέσει στην κεντρική κονσόλα μια πλακέτα με την αρίθμηση και την υπογραφή του οδηγού δοκιμών της Renault, Laurent Hurgon ο οποίος έχει στο βιογραφικό του πολλαπλά ρεκόρ σε Nuburgring και Suzuka.

Η ισχύς παραμένει ανέπαφη σε 300 ίππους και 420 Nm ροπής από τον γνώριμο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1,8 λίτρων ο οποιος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις μονάδες που θα κατευθυνθούν στην Ευρώπη.

Το παλμαρέ της έκδοσης ολοκληρώνουν ελαστικά semi-slicks της Bridgestone που είχαν εξελιχθεί για την πλέον σκληροπυρηνική έκδοση του Megane RS, Trophy R και ντύνουν τους ελαφρού κράματος τροχούς των 19 ιντσών.

Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνουν σύστημα τετραδιεύθυνσης, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σύστημα πέδησης Brembo. Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία συστήματος τετραδιεύθυνσης, ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Torsen αλλά και οι ρυθμίσεις πλαισίου Cup που αποτελούν την πιο επιθετική ρύθμιση για την ανάρτηση.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr