H Porsche 911 Dakar πρωτοσυστήθηκε από την έκθεση του Los Angeles τον περασμένο Νοέμβριο με την Porsche να επιλέγει ως ιδανική «πανοπλία» για την πρώτη εμφάνιση της Dakar τη διχρωμία λευκού μπλε που έβαφε και την νικηφόρα 911 του ράλι Paris-Dakar το 1984, από όπου και το μοντέλο έλκει την καταγωγή της.

Η γερμανική φίρμα αποφάσισε να εμπλουτίσει τις επιλογές της Dakar, αντλώντας έμπνευση από το αγωνιστικό παρελθόν και συγκεκριμένα από το σκληροτράχηλο East African Safari Rally όπου η 911 συμμετείχε το 1971, ’74 και ’78.

H πρώτη περιβολή που έγκειται σε ένα μαύρο αυτοκόλλητο στο καπό και τον αριθμό 19 στα πλευρά της, αντλεί έμπνευση από το αγωνιστικό μοντέλο του 1971 που απέσπασε την πέμπτη θέση με την Porsche να παίρνει μέρος όχι ως εργοστασιακή ομάδα αλλά υποστηρίζοντας τεχνολογικά την ομάδα που συμμετείχε. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη περιβολή προσθέτει 4.165 ευρώ στη διόλου ευκαταφρόνητη τιμή της έκδοσης που όπως έχει ανακοινώσει η γερμανική φίρμα θα κατασκευαστεί σε μόλις 2.500 αντίτυπα.

Ίδιο είναι το τίμημα και για τα αυτοκόλλητα που παραπέμπουν στο αγωνιστικό μοντέλο που συμμετείχε στο αφρικανικό ράλι του 1974 και εμπλουτίζουν την εμφάνιση της Dakar με αγωνιστικές ρίγες χρώματος γαλάζιου και μαύρου που διατρέχουν όλο το μήκος του αυτοκινήτου.

Φυσικά από διακοσμήσεις αγωνιστικού ενδιαφέροντος δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα χρώματα της Martini  με τα οποία η Porsche αγωνίστηκε το 1978 στο ίδιο ράλι με την συγκεκριμένη περιβολή να αποτελεί και την ακριβότερη των επιλογών καθώς το κόστος της διαμορφώνεται σε 5.950 ευρώ.

Σημειώνεται ότι η 911 Dakar εφοδιάζεται με τον επίπεδο twin-turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων με απόδοση 480 ίππους και, όπως επιβάλλει ο προσανατολισμός της η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.