Η Audi ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή ενός από τα πλέον καθιερωμένα «executive» μοντέλα της αντλώντας τεχνολογία από το προσφάτως ανανεωμένο A8

Φωτογραφίες: Automedia

H γερμανική φίρμα προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή ενός από τα πλέον διαχρονικά μοντέλα της μιας και το A6 πρωτοεμφανίστηκε πριν 28 χρόνια. Η τρέχουσα εκδοχή του πάντως κυκλοφορεί από το 2018 κάτι που σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή της διαδοχής της από ένα ανανεωμένο μοντέλο το οποίο και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης.

Ως συνήθως οι αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση δεν προδιαγράφονται κοσμοϊστορικές με την Audi να επικεντρώνεται στον εξοπλισμό και σε βελτιώσεις στην αθέατη πλευρά του.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές σε επίπεδο σχεδίασης όπως προδίδουν τα καμουφλαρισμένα τμήματα του αμαξώματος αλλά και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που συνδυάζονται με εξίσου νέα φώτα ημέρας στα πρότυπα του προσφάτως ανανεωμένου A8.

Κατ΄αντιστοιχία με το A8 τα φωτιστικά σώματα αναμένεται να υιοθετήσουν ανάλογη τεχνολογία με την ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, τα φώτα της οποίας αποτελούνται από 1,3 εκ. μικροκάτοπτρα που υπόσχονται βελτιωμένη ορατότητα και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κατευθυντικότητα της δέσμης φωτός.

Αναλόγως ισχύει και στο πίσω τμήμα, όπου επίσης διακρίνονται τα ανασχεδιασμένα φώτα αλλά και η αναθεωρημένη χάραξη στους προβόλους και στην θύρα αποσκευών ενώ, την νέα σχεδίαση αναμένεται να συμπληρώσει ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.

Σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου θα πάρει θέση μια τριπλέτα οθονών των 12,3, 8,8 και 8,6 ιντσών αντίστοιχα που θα υποστηρίζονται από αναβαθμισμένο λογισμικό.

Στοχευμένες αλλαγές αναμένονται και στους κινητήρες με γνώμονα την μεγαλύτερη αποδοτικότητα αλλά και την αύξηση της ισχύος ενώ δεν αποκλείεται το ανανεωμένο Α6 να επενδύσει, εκτεταμένα στην ήπια υβριδική τεχνολογία. Σταθερά θα αποτελέσει η  plug-in υβριδική τεχνολογία καθώς και η παρουσία συστήματος τετρακίνησης. Εξασφαλισμένη στην γκάμα είναι και η παρουσία S και RS εκδόσεων οι οποίες θα εξακολουθήσουν να επωφελούνται από V6 και V8 κινητήρες diesel και βενζίνης με ισχύ που φτάνει έως και τους 630 ίππους ως απόρροια της «μεταχείρισης» performance.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr