To εμβληματικό coupe με την σχεδιαστική υπογραφή του Giugiaro αποτέλεσε το εφαλτήριο για την σύγχρονη Hyundai που ετοιμάζεται να το τιμήσει, επαναφέροντας το σε μια εναλλακτική ηλεκτροκίνητη έκδοση

H κορεατική φίρμα ανακοίνωσε την επαναφορά ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα που έχει δημιουργήσει, από την στιγμή που πρωτοϊδρύθηκε το 1967. Ο λόγος φυσικά για τo Pony Coupe το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση του Τορίνο το 1974, εδραιώνοντας κατά κάποιο τρόπο την θέση της Hyundai ως αυθύπαρκτου κατασκευαστή και το οποίο, θα επανέλθει το 2023, ως μια περιορισμένου τιράζ ανακατασκευασμένη εκδοχή με την υπογραφή και τη συνεργασία του ιταλικού οίκου GFG Style.

Να σημειωθεί ότι η GFG αποτελεί την μετεξέλιξη του οίκου που ιδρύθηκε από τους Giorgetto και Fabrizio Giugiaro ενώ σε ό,τι αφορά το Pony, παρά τον χρόνο που έχει περάσει από πάνω του, εξακολουθεί να ασκεί γοητεία στους σχεδιαστές της Hyundai, όπως άλλωστε αποδεικνύουν περίτρανα οι αισθητικές επιρροές των Ioniq και κυρίως του 5, αλλά και την αποκάλυψη του πρωτότυπου Ν Vision 74.

Η ανακατασκευασμένη εκδοχή του αρχέτυπου η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από το 2023, θα κατασκευαστεί εξαρχής και χωρίς να υπάρχει πια το αρχικό πρωτότυπο. Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται ορισμένες σύγχρονες πινελιές οι οποίες με τη σειρά τους θα δείχνουν προς την κατεύθυνση των μελλοντικών μοντέλων της Hyundai.

Mε αφορμή το project και τη συμμετοχή του οίκου Giugiaro ο επικεφαλής του δημιουργικού της Hyundai, Luc Donckerwolke, τόνισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα καλοσωρίσουμε τον Giorgetto και τον Fabrizio στην Σεούλ με αφορμή αυτήν την σπάνια περίσταση και, αδημονούμε να γιορτάσουμε μαζί αυτό το συναρπαστικό σχεδιαστικό project. Δεν πρόκειται μόνο για κάτι ιστορικής αξίας αλλά για ένα τρανταχτό παράδειγμα επιτυχίας που προέκυψε από τη συνάντηση δύο διαφορετικών πολιτισμών το οποίο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για περισσότερες συνεργασίες».

Για την ιστορία, το όχι και τόσο μακρινό 1974 ο Giorgetto Giugiaro κατασκεύασε πέντε πρωτότυπα του Pony Coupe από τα οποία, παραδόξως, δεν έχει επιβιώσει κανένα μέχρι σήμερα. Όπως και να έχει το συγκεκριμένο μοντέλο, αν και δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, επισφράγισε το πέρασμα της Hyundai στην σφαίρα των κατασκευαστών μαζικής παραγωγής. Βέβαια πλέον, όπως άφησε να εννοηθεί το N Vision 74, η κορεατική φίρμα μπορεί να επανορθώσει την ιστορική «αδικία» μη παραγωγής του γοητευτικού coupe.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr