H ιταλική φίρμα δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός «νυμφώνος» σε ό,τι αφορά τον νέο τίτλο του Gran Turismo, παρουσιάζοντας τη δική της εκδοχή για ένα εικονικό supercar

Το 2022 συμπληρώνονται 75 χρόνια από την εμφάνιση της πρώτης αγωνιστικής Ferrari, 125 S, αλλά και 25 χρόνια από την στιγμή που πρωτολανσαρίστηκε το παιχνίδι Gran Turismo. Η ιταλική φίρμα αποφάσισε να γιορτάσει την, κατά κάποιο τρόπο, διπλή επέτειο αποκαλύπτοντας το δικό της εικονικό αγωνιστικό μοντέλο το οποίο φυσικά θα αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο του video game, αν και όπως ανακοίνωσε το Maranello θα κατασκευαστεί και ένα αντίστοιχο πρωτότυπο το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στις 15 Δεκεμβρίου στο μουσείο της Ferrari.

Στο προκείμενο, αν και το Ferrari Vision Gran Turismo, όπως ονομάζεται, ανήκει στο φαντασιακό των σχεδιαστών της ιταλικής φίρμας και στον ψηφιακό κόσμο, σύμφωνα με τις συστάσεις «επέχει θέση ενός φουτουριστικού σχεδιαστικού μανιφέστο για τις αγωνιστικές και μη Ferrari», μια δήλωση που μπορεί να μεταφραστεί και στην πρόθεση των Ιταλών να μεταφέρουν στο μέλλον, ορισμένα στοιχεία από το επιβλητικό πρωτότυπο και σε μοντέλα και εκδόσεις παραγωγής.

Οι επιρροές της σχεδίασης πάντως προέρχονται από την νέα αγωνιστική 499P που θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα αυτοκινήτων αντοχής στην κατηγορία των Hypercars. Για την ακρίβεια, όπως σημειώνει η ιταλική φίρμα, εκτός από το δεδομένα αεροδυναμικό σχήμα της Gran Turιsmo, ενεργό ρόλο στην αεροδυναμική της επίδοση διαδραματίζει ο συνδυασμός αεροδυναμικού διαχύτη και πίσω πτέρυγας τα οποία προέρχονται από το αγωνιστικό του Le Mans. Ένα κοινό στοιχείο που μοιράζεται το hypercar του Le Mans και τα Gran Turismo είναι η μονοθέσια και αμιγώς αγωνοκεντρική σχεδίαση στο εσωτερικό.

Σε επίπεδο κινητήρα, το Gran Turismo υιοθετεί μια υβριδική μονάδα αντίστοιχη της 299 GTB η οποία συνδυάζει twin-turbo V6 κινητήρα με χωρητικότητα 3,0 λίτρων με τρία ηλεκτρικά μοτέρ –δύο στον μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω– με συνδυαστική απόδοση 1.030 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των δύο δευτερόλεπτων, και από 0-200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται σε 350 χλμ./ώρα. Το σύνολο συμπληρώνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές της Vision Gran Turismo, η Ferrari σημειώνει ότι τόσο το αμάξωμα όσο και μια σειρά εξαρτημάτων του ψηφιακού concept κατασκευάζεται από ανθρακόνημα, περιορίζοντας το συνολικό βάρος σε μόλις 1.250 κιλά «ευνοώντας τόσο τις επιδόσεις όσο και την ευελιξία του μοντέλου.

Η ψηφιακή πρεμιέρα της Gran Turismo πραγματοποιήθηκε με αφορμή τον τελικό GT World Series Nations Cup που πραγματοποιήθηκε στο Μονακό ενώ στα μέσα Δεκεμβρίου θα ακολουθήσει η φυσική της πρεμιέρα με κάθε επισημότητα.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr