H Aston Martin έχει ήδη αποδείξει μέσω της Vulcan ΑMR Pro τις προθέσεις όσο και τις ικανότητές της της να εξελίσσει υπεραυτοκίνητα υψηλών αξιώσεων με μοναδικό προορισμό τις αγωνιστικές πίστες. Πλέον δείχνει να επιθυμεί να επεκταθεί και στα αγωνιστικά superbikes παρουσιάζοντας την δεύτερη αντίστοιχη απόπειρά της με αφετηρία την έκθεση EICMA στο Μιλάνο.

Η Aston Martin AMB 001 Pro, αποτελεί καρπό συνεργασίας της βρετανικής φίρμας και της Brough Superior, μια σύμπραξη από την οποία είχε προκύψει στο παρελθόν και συγκεκριμένα το 2019 η αντίστοιχου προσανατολισμού AMB 001.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η Pro στοχεύει ακόμα ψηλότερα, εφοδιαζόμενη με δικύλινδρο κινητήρα 997 κ.εκ. με στροφαλοφόρο κατασκευασμένο από μονομπλόκ πρίσμα αλουμινίου, στοιχείο που σύμφωνα με τη βρετανική φίρμα συμβάλλει ενεργά στην ακαμψία του πλαισίου.

Ο κινητήρας υιοθετεί νέου σχεδιασμού κυλίνδρους οι οποίοι υπόσχονται βελτιωμένη ψύξη ενώ όπως ακριβώς ίσχυε και για την 001, η Pro υιοθετεί σύστημα υπερτροφοδοτήσης το οποίο υπόσχεται κατά 25% υψηλότερη ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 228 ίππους.

Σύμφωνα με τις συστάσεις της Aston Martin, o λόγος ισχύος-βαρους είναι αντίστοιχος μονοθεσίου F1 ενώ βελτιωμένη είναι και η παραγωγή κάθετης δύναμης χάρη στο νέο σχεδιασμό του spoiler και των φτερών. Βελτιωμένος είναι και ο σχεδιασμός του καλύμματος κινητήρα το οποίο συμβάλλει σε καλύτερη αεροδυναμική. Τον ίδιο στόχο έχει και η πίσω πτέρυγα η οποία συμβάλει στην αεροδυναμική απόδοση.

Η Pro όπως και η Valkyrie AMR Pro από την οποία αντλεί την έμπνευσή της, είναι προορισμένη μόνο για χρήση σε πίστα και με τους συγκεκριμένους χρωματισμούς με τους οποίους παρουσιάστηκε. Όπως και η AMB 001, η Pro θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο τιράζ και συγκεκριμένα σε 88 αντίτυπα χωρίς προς το παρόν να αποκαλύπτεται η δεδομένα υψηλή τιμή τους.