Η Nissan αποφάσισε να τιμήσει με μια ευρεία γκάμα προϊόντων την κάπως αμφιλεγόμενη διοργάνωση της SEMA, παρουσιάζοντας μια σειρά από έξι μοντέλα τα οποία, όπως σημειώνει, στοχεύουν «να εμπνεύσουν τους ιδιοκτήτες να εξατομικεύσουν τα αυτοκίνητά τους με συναρπαστικό τρόπο».

Αναμενόμενα ένα από τα πρωτότυπα μοντέλα παίρνει ως βάση το νεότερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Nissan, Ariya το οποίο αντλεί τις επιρροές του από τον κόσμο του surf, φιλοδοξώντας να αποτυπώσει το βαθμό εξατομίκευσης που είναι εφικτή από την ηλεκτροκίνηση στο μέλλον.

Το Surfwagon όπως ονομάζεται το επίμαχο concept επενδύει τις εξωτερικές του επιφάνειες με ζελατίνα βινυλίου που παραπέμπει σε ξύλο, μεταρετρό ζάντες και τροχούς 20 ιντσών ενώ την εικόνα συμπληρώνουν ράγες οροφής ειδικά σχεδιασμένες για να φιλοξενούν σανίδες του surf.

To δεύτερο πρωτότυπο έρχεται από το παρελθόν και αποτελεί μια ηλεκτροκίνητη παραλλαγή του Nissan Sunny η οποία αντλεί την τεχνολογία της από το Leaf. Το pickup του 1987 φιλοξενεί στα σπλάχνα του μια μπαταρία 40 kWh η οποία τροφοδοτείται από ηλεκτρικό μοτέρ 150 ίππων και 320 Nm ροπής, ισχύς που υπερβαίνει κατά πολύ αυτήν του αρχέτυπου μοντέλου. Να σημειωθεί ότι η Nissan έχει φροντίσει να συνδυάσει το παραπάνω ηλεκτρικό σύνολο με το παραδοσιακό εργοστασιακό χειροκίνητο κιβώτιο του αρχικού μοντέλου. Το παζλ συμπληρώνεται από το αιχμηρότερο bodykit Hakosuka Skyline ενώ το Sunny επωφελείται επίσης από LED φωτιστικά σώματα, βαρέως τύπου ανάρτηση με φύλλα σούστας στον πίσω άξονα και διάταξη αντίστοιχη του 240SX στον μπροστινό, τροχούς 17 ιντσών Rotiform.

Όπως επιβάλουν οι συνήθειες της SEMA, το Sunny δεν είναι το μοναδικό pickup της διοργάνωσης καθώς η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει επίσης μια αναβαθμισμένη παραλλαγή του αμερικανικού προσανατολισμού Frontier με την φροντίδα της Nismo.

Το Nismo Off-Road Frontier επωφελείται από έναν V8 των 5,6 λίτρων και μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση με αμορτισέρ της Bilstein, μεγαλύτερα μεατρόχια και ένα ενισχυμένο με ανθρακονήματα και πιο επιβλητικό bodykit.

To Frontier αποτελεί αντικείμενο μιας δεύτερης πρωτότυπης δημιουργίας η οποία αντλεί τις επιρροές της από τα παντοδύναμα αμερικανικά ημιφορτηγά της δεκαετίας του ’90.

Εκτός από την εμφάνιση το Frontier Street Truck Project διαθέτει ένα διογκωμένο αμάξωμα, εξάτμιση MagnaFlow, μειωμένη απόσταση από το έδαφος, επενδύσεις από Alcantara και τροχούς 20 ιντσών.

Το ρόστερ της ιαπωνικής φίρμας συμπληρώνει μια σειρά από επιπλέον εξοπλισμού δια χειρός Nismo για την νέα γενιά του Z car συμπεριλαμβανομένων νέων και πιο σκληροπυρηνικών διατάξεων για την ανάρτηση, ενισχύσεις για το πλαίσιο, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, τροχούς 19 ιντσών καθώς και νέες πρόσθετες εισαγωγές αέρα, σύστημα εξαγωγής από χάλυβα καθώς και ένα νέο σύστημα μετάδοσης που μπορεί να υποστηρίξει έως και 800 ίππους και 1.019 Νm ροπής.