Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Tommy Factory: Η μόδα συναντά την τέχνη σε μια συλλογή που απηχεί την κουλτούρα της Νέας Υόρκης

Tommy Factory: Η μόδα συναντά την τέχνη σε μια συλλογή που απηχεί την κουλτούρα της Νέας Υόρκης

iconic designs του Tommy Hilfiger διασταυρώθηκαν με την ανατρεπτική ματιά του Richard Quinn, ενώπιον σύγχρονων θρύλων

Όσο κι αν έχει αλλάξει η Νέα Υόρκη από τη δεκαετία του ’60, όταν ο Andy Warhol, καλλιτεχνικός θρύλος και κινητήρια δύναμη της pop art ίδρυσε τον χώρο που έμεινε στην ιστορία ως The Factory, τα σημάδια της δημιουργικής ευφυΐας του παραμένουν χαραγμένα ανεξίτηλα στο Big Apple.

Το ιστορικό studio φιλοξένησε πολλά περισσότερα από τα έργα της πιο iconic φιγούρας της νεοϋορκέζικης καλλιτεχνικής σκηνής. Το Warhol’s Factory ήταν σημείο συνάντησης ανθρώπων και κουλτούρων, lo-fi και hi-tech στυλ, ένας χώρος έκρηξης του δημιουργικού πνεύματος σε μια από τις πιο εμπνευσμένες περιόδους της σύγχρονης ιστορίας.

Αυτή η συνάντηση επιρροών και καινοτομίας υπήρξε και μια από τις πλέον επιδραστικές του κατεξοχήν all American designer: του Tommy Hilfiger που συναντήθηκε με τον Warhol στη δεκαετία του ’80 και άντλησε από την καθοριστική του ματιά στην αμερικανική μόδα μεγάλο μέρος των βάσεων επί των οποίων θα διαμόρφωνε τη δική του σχεδιαστική προσέγγιση. Τα σημάδια αυτής της επιρροής έγιναν πιο σαφή από ποτέ στη συλλογή Fall/Winter ’22, όπου η κλασσική Hilfiger αισθητική εμφανίστηκε σε ορισμένες από τις πλέον απροσδόκητες μορφές της.

Americana with a twist

Τέχνη και πρωτοπορία ήταν οι αδιαμφισβήτητοι πρωταγωνιστές, με τους παραδοσιακούς κώδικες Americana, αλλά και το ίδιο το εμβληματικό TH monogram να διασκευάζονται αποκτώντας νέα ενδιαφέροντα twists.

To τελευταίο, μια δημιουργία που προέκυψε από τη συνεργασία με τον illustrator και graphic designer Fergus Purcell, συμπύκνωσε τη φρέσκια οπτική του brand επί της κλασικής prep αισθητικής του, έχοντας προκύψει από βαθιά μελέτη της ιστορίας της Tommy Hilfiger και των designs της που έγραψαν ιστορία. Τα αλληλοσυνδεόμενα T και H, έκαναν την εμφάνισή τους σε ανατρεπτικά μοτίβα, καλύπτοντας ιδιαίτερα jumpsuits, διακόπτοντας κλασικά patterns και διακοσμώντας ιδιαίτερα καλσόν και αξεσουάρ.

Η σύγκρουση παρελθόντος και μέλλοντος, κλασικού και μοντέρνου, ενσαρκώθηκε στα πρόσωπα των Futuremakers, των προσωπικοτήτων που πρωταγωνίστησαν στην καμπάνια που φωτογραφήθηκε από τον Craig McDean στο Bronx, σε στυλιστική επιμέλεια της Katie Grand. Ανάμεσά τους το supermodel Kate Moss που για πρώτη φορά συνεργάστηκε με την κόρη της – επίσης μοντέλο – Lila Moss, αλλά και ο Travis Barker,  ο βραβευμένος με Grammy® καλλιτέχνης και  υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα® και Emmy® ηθοποιός Anthony Ramos, ο πολυβραβευμένος με Grammy®  τραγουδοποιός και συνθέτης Jon Batiste, ο καλλιτέχνης της street pop art, ο Mr.Brainwash, ο θρύλος της drag του Wigstock και μούσα του Warhol, Lady Bunny, καθώς και ο tattoo artist, Steve Wiebe.

East Coast Revised

Οι διαχρονικοί κώδικες Americana, που κυριαρχούν εδώ και δεκαετίες στο αισθητικό λεξιλόγιο του Tommy Hilfiger, μεταμορφώθηκαν εντάσσοντας ανατρεπτικά streetwear twists. Οι «τέλειες ατέλειες» του ενδυματολογικού στυλ έγιναν η παρτιτούρα της γυναικείας συλλογής, επανερμηνεύοντας κλασικά μοτίβα και λεπτομέρειες, statement χρώματα και διαχρονικά κομμάτια της varsity αισθητικής.

Από τα πολυτελή υφάσματα, σε παιχνιδιάρικα εποχιακά καρό με κομψές ραφές και θηλυκές σιλουέτες και αναλογίες, μέχρι τα made for walking εκλεπτυσμένα υποδήματα από κορυφαία υλικά, εξίσου άνετα όσο και τολμηρά με τις ογκώδεις γραμμές και τα έντονα μοτίβα τους, ολόκληρη η συλλογή έχει εμφανώς σχεδιαστεί με στόχο να φοριέται αβίαστα σε κάθε στιγμή της καθημερινότητας, αναβαθμίζοντάς τη με πλούσιες υφές, διακριτική λάμψη και εμπνευσμένες λεπτομέρειες.

Στην ανδρική συλλογή, η ανανεωμένη προσέγγιση του Tommy στην prep κληρονομιά γίνεται ακόμη πιο εμφανής, με button-down πουκάμισα, varsity jackets, prep blazers και letterman ζακέτες να αποτυπώνουν με τον σαφέστερο τρόπο το Tommy Hilfiger lifestyle – και το archive interlocking TH monogram να αποδίδεται σε ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο, ως κέντημα, αλλά και σε ζακάρ, τυπωμένες και απλικέ εκτελέσεις.

Πρόκειται για μια ιδιαιτέρως πολυτελή στιγμή του brand, που συνδέει τις ρίζες του στην ανατολική ακτή με την σύγχρονη εκδοχή της φθινοπωρινής γκαρνταρόμπας και παντρεύει την polished με την αναπολογητικά fun πλευρά της μόδας.

Universal stars πάνω και κάτω από την πασαρέλα

Aποτέλεσμα της σύγκρουσης της ιστορίας με το μέλλον του brand υπήρξε η limited edition capsule συλλογή Tommy Hilfiger x Richard Quinn, όπου τα heritage classics εμφανίστηκαν σε απολύτως απροσδόκητες μορφές, εντάσσοντας ποπ χρώματα, εκκεντρικά φλοράλ και γενναίες δόσεις αυτοσαρκασμού.

Οι disruptive δημιουργίες του brand παρουσιάστηκαν στο New York Fashion Week από ένα ετερόκλητο cast μοντέλων, με το show να ανοίγει με την Jalin Johnson. Lila Moss, Winnie Harlow, Alton Mason, Amelia Gray, Duckie Thot, Hari Nef, Julia Fox, Paloma Elsesser, Parker van Noord, Precious Lee ήταν μόνο ορισμένα από τα φρέσκα, ιδιαίτερα πρόσωπα που περπάτησαν στο λαμπερό runway, ενώπιον λαμπερών σταρ, trendsetters και σύγχρονων θρύλων.

Και εγένετο Tommy Factory

Εξίσου μεγάλη σημασία με τα όσα διαδραματίστηκαν επί του runway στις 11 Σεπτεμβρίου, όταν ο ο Tommy Hilfiger έφερε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα της βιομηχανίας της μόδας «See Now, Buy Now» τη δική του, σύγχρονη επανερμηνεία του prep, έχει και το πρωτοποριακό art show που το πλαισίωσε, συνθέτοντας ένα creative playground που υπενθύμιζε έμπρακτα τη σύνδεση της μόδας με την τέχνη – και του σχεδιαστή με τον θρυλικό Andy Warhol.

Ένας αποδομημένος, υπαίθριος καλλιτεχνικός χώρος, που έσπαγε τα όρια ανάμεσα στο προσκήνιο και το παρασκήνιο, και γεφύρωνε για πρώτη φορά σε διοργάνωση τέτοιου είδους τους IRL και URL κόσμους, με τη συνύπαρξη του physical fashion & art show με το multiverse (κάθε στιγμή αναμεταδόθηκε με live streaming στο Roblox και το tommy.com, ενώ Superplastic avatar stars έκαναν την εμφάνισή τους στο – stage), αποκάλυψε κάθε «κρυφή» πτυχή του catwalk, από το make up και το hairstyling των μοντέλων μέχρι το making of της σκηνογραφίας.

Fashion meets art

Με τη σκόπιμα ημιτελή διάσταση του set να μετατρέπει την επίδειξη μόδας σε βίωμα, και – προγραμματισμένα και αυθόρμητα – performances να διαρρηγνύουν περαιτέρω την τυπική δομή μιας πασαρέλας (ξεχώρισε η αυτοσχέδια παράσταση του Jon Batiste στην πρώτη σειρά και η ερμηνεία του Travis Baker στο κλείσιμο του show), η επιρροή του θρύλου της pop art ήταν εμφανής σε κάθε λεπτομέρεια, από τις ειδικές τεχνικές street art που ολοκλήρωναν τα ζωντανά σκηνικά, μέχρι την επίστρωση της πασαρέλας με ένα υλικό που παρέπεμπε σε αλουμινόχαρτο, αναβιώνοντας την εφήμερη πολυτέλεια του εσωτερικού του Warhol Factory.

Στο front row της inclusive γιορτής της μόδας, εντοπίσαμε τους Kourtney Kardashian, Kris Jenner, Corey Gamble, Richard Quinn, Shawn Mendes, Jon Batiste, Kate Moss, Halima Aden, John Legend, Rickey Thompson, Jaylen Brown, Anthony Ramos και Paulo André, ενώ ξεχώρισε η παρουσία της Jane Forth, ενός από τα πρώτα μέλη του ιστορικού FACTORY και διάσημης έφηβης superstar του Warhol.

Ανάμεσα στους επώνυμους φίλους που παρακολούθησαν το πρωτοποριακό show και οι Lady Bunny, Luka Sabbat, Wisdom Kaye, Miss Fame, Law Roach, Martine Rose, Noah Beck, 24k Goldn, Yungblud, Jesse Jo Stark, Latto, Anne Marie, Trippie Red, Riisa Naka και FEWOCiOUS.

Η νέα συλλογή Tommy Hilfiger είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Tommy Hilfiger και στο tommy.com.

H συλλογή Tommy Hilfiger x Richard Quinn διατίθεται αποκλειστικά στο tommy.com.

Sports in

Τρομεροί Σίξερς με τρομακτικό Εμπίντ που έβαλε 50άρα!

Ο Τζόελ Εμπίντ ήταν ασταμάτητος και βάζοντας 50 πόντους οδήγησε τους Σίξερς στη νίκη με 125-114 επί των Νικς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024