Η γερμανική φίρμα κλείδωσε την πρεμιέρα για την ισχυρότερη έκφραση της νέας C-Class για τις 21 Σεπτεμβρίου δίνοντας στη δημοσιότητα ένα τελευταίο teaser, 63 ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση του sport sedan.

Βέβαια η πληθωρική προσωπικότητα της νέας AMG C-63 κάθε άλλο παρά εντελώς άγνωστη θα μπορούσε να θεωρηθεί μιας και η ήδη η Mercedes-AMG είχε παρουσιάσει μια προ-παραγωγής έκδοση  του μοντέλου στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού.

Πλην της εμφάνισης που μπορούσε να συμπεράνει κανείς από τις επίμαχες εικόνες του Goodwood και η  οποία θα οδηγήσει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της νέας C-Class σε πιο δυναμικές ατραπούς, η Μercedes-AMG έχει καταστήσει σαφές ότι η C 63 δεν θα εφοδιάζεται με V8 κινητήρα.

Την θέση του θα πάρει ένα plug-in υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από το δίλιτρο turbo κινητήρα M139 που εφοδιάζει την μικρότερη AMG πρόταση των Γερμανών, ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα και μια μικρής χωρητικότητας μπαταρία 6,1 KWh.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το παραπάνω σύνολο αναμένεται να προσφέρει συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 670 ίππους. Όπως εύκολα υποθέτει κανείς από την παραπάνω διάταξη η νέα C 63 AMG δεν θα διατίθεται σε πισωκίνητες εκδόσεις αλλά αποκλειστικά σε τετρακίνητες. Βέβαια το 4MATIC θα φέρει την σφραγίδα αναβάθμισης της AMG η οποία έχει αποδείξει σε πλείστες περιστάσεις ότι μπορεί να προσφέρει τις απαιτούμενες συγκινήσεις από τις διαμορφώσεις του συστήματος τετρακίνησης.


Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι αν ταυτόχρονα με την πρεμιέρα της νέας γενιάς του sport sedan θα αποκαλυφθεί και η πρακτικότερη station wagon έκδοση η οποία θα μοιράζεται τα ίδια ακριβώς τεχνολογικά χαρακτηριστικά.