Η νέα γενιά του γερμανικού SUV θα επενδύσει σε μια πιο αιχμηρή και επιβλητική σχεδίαση, σύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό, ενδίδοντας παράλληλα σε περισσότερη υβριδική τεχνολογία σε διαφορετικές μορφές.

Φωτογραφίες: Automedia

To νέο Tiguan έχει δώσει αρκετές φορές το στίγμα του στον φωτογραφικό φακό από τα πεδία δοκιμών, ωστόσο, αυτή η νέα του εμφάνιση αποτυπώνει την τελική μορφή σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση του αμαξώματος και παρά το καμουφλάζ που εξακολουθεί να καλύπτει ακόμα ορισμένες λεπτομέρειες.

Μια προσεκτική παρατήρηση στις αναλογίες αποκαλύπτει ότι το Tiguan έχει αυξήσει τις διαστάσεις του προς κάθε κατεύθυνση. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι η επταθέσια έκδοση Allspace ή αν η VW θα συνδυάσει τις δύο εκδόσεις αμαξώματος σε μία, αυξάνοντας τις διαστάσεις της πενταθέσιας έκδοσης η οποία θα είναι διαθέσιμη με δύο διαφορετικές διατάξεις και αριθμό καθισμάτων στο εσωτερικό της.

Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες της σχεδίασης, παρά το καμουφλάζ, είναι σαφές ότι το νέο Tiguan επενδύει σε περισσότερες πτυχώσεις οι οποίες ακολουθούν μια διαφορετική λογική σε σχέση με το παρελθόν, μεταβάλλοντας αρκετά την εικόνα των μεταλλικών του επιφανειών ιδίως σε προφίλ. Σημαντικά αυξημένο είναι και το μέγεθος της εισαγωγής αέρα η οποία αποκτά μεγαλύτερο πλάτος. Στο πίσω τμήμα οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης αρχικά παραπέμπουν στην έκδοση R-Line ωστόσο πρόκειται για καθαρά διακοσμητικό στοιχείο μιας και η πραγματική εξάτμιση κρύβεται κάτω από τον προφυλακτήρα.

Ακόμα πιο εκτεταμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου στο κέντρο του ταμπλό θα πάρει θέση ένα νέο infotainment με μεγαλύτερη οθόνη η οποία σε αντίθεση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του Tiguan δεν θα είναι ενταγμένη στο ταμπλό αλλά «αιωρούμενη». Θα συνδυάζεται με ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων στα πρότυπα του ηλεκτροκίνητου ID.4 που μαζί με την κεντρική οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα μειώσουν δραστικά τους φυσικούς διακόπτες στο εσωτερικό προς όφελος μια πιο απλοποιημένης και σύγχρονης σχεδίασης.

Σε επίπεδο κινητήρων, το Tiguan, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμο με κινητήρες εσωτερικής καύσης αν και σε αυτούς θα γίνει πιο αισθητή η παρουσία ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με την μορφή παράλληλων ηλεκτρικών κυκλωμάτων 48 Volt. Επικεφαλής της γκάμας αναμένεται να τοποθετηθεί μια plug-in υβριδική έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα εξασφαλίζει τη δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας έως 100 χλμ. Η ίδια τεχνολογία αναμένεται να αξιοποιηθεί και στην κορυφαία R έκδοση η οποία θα προτεραιοποιεί τις αμιγείς επιδόσεις.

Σύμφωνα με τις συστάσεις και το χρονοδιάγραμμα της γερμανικής φίρμας η πρεμιέρα του νέου Tiguan θα πρέπει να αναμένεται το 2024.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr