Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz CLA: Υπό συνεχή εξέλιξη

Mercedes-Benz CLA: Υπό συνεχή εξέλιξη

H γερμανική φίρμα ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της CLA που δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών στην τετράθυρη και την shooting brake παραλλαγή της

Φωτογραφίες: Automedia

H ανανεωμένη εκδοχή του τετράθυρου coupe (και shooting brake) της γερμανικής φίρμας εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια ιδέα για τις αλλαγές και τις βελτιώσεις που θα υιοθετήσει η προσεχώς ανανεωμένη εκδοχή της.

Ξεκινώντας από το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα της νέας CLA θα πρέπει να αναμένεται πριν την εκπνοή του έτους με την προοπτική να διατεθεί από το 2023 μαζί με την εξίσου ανανεωμένη A-Class hatchback.

Οι αλλαγές σε σχεδιαστικό επίπεδο προδιαγράφονται περιορισμένες βάσει των συνηθειών της γερμανικής φίρμας και συνοψίζονται σε ανασχεδιασμένα προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα τα οποία θα υιοθετήσουν διαφορετικού μοτίβου LED.

Απαράλλακτη παραμένει και η δυναμική σιλουέτα της CLA. Μια προσεκτική παρατήρηση αποτυπώνει ωστόσο ένα νέο σύστημα radar το οποίο με τη σειρά του προδίδει την παρουσία ακόμα πιο εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης.

Στο πίσω τμήμα διακρίνονται τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα ενώ την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν οι νέου σχεδιασμού ζάντες. Οι ίδιες αλλαγές «επεκτείνονται» και στην shooting brake έκδοση.

Στοχευμένες προδιαγράφονται και οι αλλαγές στο εσωτερικό με δεδομένο ότι οι «μικρές» Mercedes-Benz διαθέτουν ήδη από τα πιο εξελιγμένα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στην κατηγορία. Ο λόγος φυσικά για το σύστημα MBUX το οποίο θα εξακολουθήσει να φιλοξενείται σε δύο οθόνες 10,25 ιντσών αν και δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι βελτιώσεις σε επίπεδο υπολογιστικής ισχύος αλλά και λογισμικού.

Επίσης η CLA αναμένεται να εξοπλίζεται με το νεότερο διάκτινο τιμόνι που εφοδιάζει τα πιο πρόσφατα μοντέλα της γερμανικής φίρμας ενώ το παζλ θα συμπληρώσουν νέες επιλογές για τις επενδύσεις και τα υλικά που παρεπιδημούν στο εσωτερικό.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, δεν αναμένονται συνταρακτικές αλλαγές με την γκάμα να αποτελείται από τα ίδια μηχανικά σύνολα (βενζίνη, diesel και plug-in hybrid) αν και με ορισμένες βελτιώσεις που θα αφορούν την αποδοτικότητα. Από τις βελτιώσεις εξαίρεση δεν πρόκειται να αποτελέσει η ανάρτηση προς όφελος μιας ακόμα πιο άνετης ή και δυναμικής μετακίνησης, αναλόγως τις απαιτήσεις του οδηγού και την επιλογή πρόγραμματος οδήγησης.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024