Φωτογραφίες: Automedia

To SUV της τσεχικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία και αν δεν αναμένεται να υιοθετήσει δραστικές αλλαγές στα μηχανικά της μέρη, επιφυλάσσει αρκετές αλλαγές σε σχεδιαστικό επίπεδο και όχι μόνο.

Με δεδομένο ότι το Kamiq πρωτοεμφανίστηκε το 2019 και βάσει της συνήθους τακτικής του γερμανικού ομίλου, θα εξακολουθεί να βασίζεται στην πλατφόρμα MQB η οποία θα φιλοξενεί την ίδια γκάμα κινητήρων αν και με στοχευμένες βελτιώσεις που θα αφορούν την αποδοτικότητα.

Ειδικότερα, εφαλτήριο για τις επιλογές κινητήρων θα εξακολουθήσει να αποτελεί ο τρικύλινδρος TSI σε εκδοχές 95 και 115 ίππων που δίνει τη σκυτάλη στον τετρακύλινδρο 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους. Αντιθέτως αμφίβολη θεωρείται η επάνοδος των diesel μοτέρ προς όφελος της περιβαλλοντικής ταυτότητας του μοντέλου.

Παρά το επιμελές καμουφλάζ, το Kamiq, δεν μπορεί να κρύψει τις σχεδιαστικές αλλαγές όπως τα νέου σχεδιασμού διαιρούμενα φωτιστικά σώματα, τη νέα γρίλια που με τη σειρά της πλαισιώνεται από ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα αλλά και μια νέα, επίσης ανασχεδιασμένη, γρίλια χαμηλότερα. Το χαρακτηριστικά ανάγλυφο καπό είναι από τα στοιχεία που επίσης διατηρούνται ενώ το ίδιο ισχύει για τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το προφίλ του.

Αντιθέτως στο πίσω τμήμα, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η ανασχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων τα οποία θα μιμηθούν το μοτίβο C της Fabia ενώ, αναθεωρημένες είναι επίσης η σχεδίαση του προφυλακτήρα και του spoiler που παρεπιδημεί στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.

Τις αναβαθμίσεις αναμένεται να συμπληρώσει μια βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος infotainment το οποίο στις πιο γενναιόδωρες εξοπλιστικά εκδόσεις θα έχει διαγώνιο 9,2 ιντσών. Εκτός από την υψηλότερη ευκρίνεια της οθόνης, τις νέες εφαρμογές και την ενσωμάτωση Android Auto και Apple CarPlay, το νέο infotainment αναμένεται να δέχεται αυτόματες over-the-air αναβαθμίσεις.