Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Polestar 2 BST Edition 270: Ανεβάζοντας τον πήχη των ηλεκτρικών επιδόσεων

Polestar 2 BST Edition 270: Ανεβάζοντας τον πήχη των ηλεκτρικών επιδόσεων

H σουηδική φίρμα αποφάσισε να οδηγήσει στην παραγωγή το σκληροπυρηνικό πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει πέρυσι, δημιουργώντας μια υψηλών επιδόσεων έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού Polestar 2

H Polestar δημιούργησε μια νέα, περιορισμένης παραγωγής ισχυρότερη έκδοση του Polestar 2, κατασκευάζοντας τελικά το επιβλητικό πρωτότυπο Εxperimental που είχε παρουσιάσει στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood την προηγούμενη χρονιά.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο επικεφαλής της σουηδικής φίρμας, Thomas Ingenlath, «η θερμή υποδοχή του πρωτότυπου στο Goodwood κατέστησε σαφές ότι έπρεπε να ακολουθήσει μια έκδοση παραγωγής προκειμένου να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση».

Στο προκείμενο, όπως υποδηλώνει η ονομασία του, το BST Edition 270 θα κατασκευαστεί σε μόλις 270 μονάδες οι οποίες θα κατευθυνθούν σε Ευρώπη και ΗΠΑ χωρίς προς το παρόν να δίνονται περαιτέρω διευκρινήσεις για τις τιμές στις οποίες θα διατεθεί.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της έκδοσης, το BST Edition 270 επωφελείται ως standard από την τελευταία αναβάθμιση που η σουηδική φίρμα διαθέτει μέσω over the air update στις… δικινητήριες εκδόσεις του Polestar 2. Aυτή εξασφαλίζει 68 επιπλέον ίππους, αυξάνοντας την συνολική ισχύ σε 475 ίππους και 680 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες τροφοδοτούνται από την γνωστή μπαταρία των 78 kWh.

Προς το παρόν η σουηδική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά η αυξημένη ισχύς αναμένεται να έχει μειωτική επίδραση στην αυτονομία των 480 χλμ. Αντιθέτως, ευεργετική προδιαγράφεται η επίδραση στον χρόνο επιτάχυνσης που αναμένεται να μειωθεί σε κάτω από τα 4,5 δευτερόλεπτα για το sprint των «0-100».

Εκτός από την επιπλέον ισχύ, η νέα έκδοση του Polestar 2 υιοθετεί αυτούσιες τις βελτιώσεις του πλαισίου που η σουηδική φίρμα είχε εφαρμόσει στο πρωτότυπο Experimental. Σε αυτές συγκαταλέγονται σκληρότερα κατά 20% ελατήρια, νέα χειροκίνητα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 2,5 εκατοστά.

Την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 21 ιντσών και τα ελαστικά Pirelli P-Zero τα οποία έχουν εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση. Πίσω από τα ελαστικά παρεπιδημεί ένα ικανότερο σύστημα πέδησης με τετραπίστονες δαγκάνες και την υπογραφή της Brembo. Παράλληλα έχουν προστεθεί ράβδοι ενίσχυσης στον χώρο του κινητήρα και στο πίσω τμήμα, συμβάλλοντας στην στρεπτική ακαμψία του πλαισίου.

Την οπτική διαφοροποίηση της έκδοσης αναλαμβάνουν να στοιχειοθετήσουν προφυλακτήρες και πλευρικά τμήματα στο χρώμα του αμαξώματος καθώς εξωτερικοί καθρέπτες με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα. Ως προαιρετική επιλογή διατίθενται τα χαρακτηριστικά αγωνιστικά αυτοκόλλητα ή ζελατίνα για όλο το αμάξωμα σε απόχρωση Battleship Grey. Μπορούν να συνδυαστούν με λεπτομέρειες στο χρώμα του χρυσού συμπεριλαμβανομένων των δαγκάνων.

Sports in

«Βόμβα» του ESPN για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο!

Ρεπορτάζ που… ταράζει τα νερά για Γιάννη Αντετοκούνμπο και Μιλγουόκι Μπακς

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024