Φωτογραφίες: Automedia

H ανανεωμένη γκάμα της Cayenne αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της εντός του 2022. Κάπως έτσι ή μάλλον ακριβώς έτσι, τα πρωτότυπα που εντοπίστηκαν από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης υιοθετούν ένα εξαιρετικά ελαφρύ καμουφλάζ το οποίο αφήνει να διαφανούν περισσότερες λεπτομέρειες για τις τροποποιήσεις στο αμάξωμα των Cayenne και Cayenne Coupe.


Aμφότερες επωφελούνται από μεγαλύτερα πιο τετραγωνισμένα κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία θα φιλοξενούν το γνώριμο από τις νεότερες Porsche, φωτεινό μοτίβο από τετράγωνα LED. Ξεχωρίζουν επίσης οι λεπτότεροι δείκτες αλλαγή πορείας, ενώ διακρίνονται το ανασχεδιασμένο καπό και ο νέος προφυλακτήρας που ενσωματώνει νέας χάραξης εισαγωγές αέρα.

Βάσει προηγούμενων κατασκοπικών λήψεων οι οποίες αφορούσαν την κορυφαία υβριδικής τεχνολογίας έκδοση Turbo S E-Hybrid, η νέα Cayenne θα υιοθετήσει μια πιο αιχμηρά σχεδιασμένη γρίλια ενώ στις εκδόσεις που θα βρίσκονται στο άνω άκρο της γκάμας, το σύστημα πέδησης θα συνοψίζεται σε δεκαπίστονες δαγκάνες και θηριώδη δισκόφρενα.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα εξίσου ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED και ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης ενώ ο αριθμός κυκλοφορίας έχει βρει καινούρια θέση χαμηλότερα. Επίσης η έκδοση coupe επωφελείται από ένα νέο spoiler.

Ακόμα πιο εκτεταμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς βάσει των πληροφοριών, η Cayenne θα υιοθετήσει μια απλοποιημένη κεντρική κονσόλα όπου θα βρίσκονται λιγότεροι περιστροφικοί επιλογείς. Σε ό,τι αφορά τον επιλογέα ταχυτήτων θα αντικατασταθεί με νέο ο οποίος θα μιμηθεί αυτόν της 911. Την ίδια ακριβώς προέλευση θα έχει το τιμόνι.

Εκεί που δεν αναμένονται ριζικές αλλαγές θα είναι στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης PCM 6.0 το οποίο θα εξακολουθεί να φιλοξενείται σε οθόνη αφής 12,3 ιντσών. Το infotainment υποστηρίζει λειτουργία ελέγχου και μέσω φωνητικών εντολών, σύστημα πλοήγησης μέσω δορυφόρου, Android Auto και Apple CarPlay.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για τις αλλαγές στην αθέατη πλευρά της, δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι αλλαγές στην ανάρτηση οι οποίες θα εστιάσουν σε μια βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Βελτιώσεις αναμένονται και στους κινητήρες οι οποίες θα προσφέρουν την «απαραίτητη» αύξηση ισχύος αλλά και ενισχυμένη αποδοτικότητα.

Επικεφαλής της γκάμας αναμένεται να παραμείνει η έκδοση Turbo S E-Hybrid η οποία θα υιοθετήσει το ίδιο σύνολο με την ανανεωμένη αντίστοιχη έκδοση της Panamera, προσφέροντας ισχύ 700 ίππων.