Εκείνοι που θα επιθυμούσαν περισσότερη χρηστικότητα και άνεση σε συνδυασμό με τις σπορ αρετές της BMW M4, η Alpina που πλέον ανήκει επισήμως στην BMW, παρουσιάζει τη δική της εκδοχή η οποία υιοθετεί την μορφή ενός τετράθυρου coupe και τον κινητήρα της Μ4 Competition.

Στην αθέατη πλευρά του νέου μοντέλου το οποίο υιοθετεί τα διακριτικά B4 Gran Coupe βρίσκεται ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας S58 που εφοδιάζει τις Μ3 και M4 ο οποίος όμως στην προκειμένη περίπτωση υιοθετεί τη διαμόρφωση των 495 ίππων ενώ η προσφερόμενη ροπή ανέρχεται σε 730 Nm, δηλαδή σε 80 Nm περισσότερα σε σχέση με το αντίστοιχο μέγεθος της «εργοστασιακής» Μ4.

Ως αποτέλεσμα ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται κατά 2/10 του δευτερολέπτου σε 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 300 χλμ./ώρα.

Κατά τις συνήθειες της Alpine, η Β4 Gran Coupe διαθέτει νέους τροχούς 20 ιντσών με το έμβλημα του βελτιωτικού οίκου οι οποίοι κατασκευάζονται από ελαφρύ κράμα και ζυγίζουν μόνο 12 κιλά. Την σχεδιαστική αναβάθμιση συμπληρώνουν ένα νέο splitter μπροστά, ένα spoiler πίσω, οι νέου σχεδιασμού απολήξεις της εξάτμισης και προαιρετικά αυτοκόλλητα με ρίγες που διατρέχουν τα πλευρά του αμαξώματος.

Το παζλ των βελτιώσεων συμπληρώνουν, οι νέες αντιστρεπτικές ράβδοι της ανάρτησης οι οποίες συνδυάζονται με νέες ρυθμίσεις για τα ελατήρια και αμορτισέρ αλλά και ένα διαφορετικό setup σε ό,τι αφορά τη γεωμετρία της γωνίας camber προς όφελος μιας διαφορετικής ισορροπίας ανάμεσα σε άνεση και δυναμισμό.

Πίσω από τους τροχούς των 20 ιντσών με ελαστικά της Pirelli παρεπιδημεί ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από δισκόφρενα 395 χιλ. και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και 345 χιλ. με πλωτή δαγκάνα πίσω ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμα και διάτρητα δισκόφρενα.

Οι αλλαγές επεκτείνονται και στο εσωτερικό όπου τα λογότυπα της Alpine κοσμούν τις επενδύσεις, το τιμόνι αλλά και εντάσσονται στο σύστημα infotainment ενώ η έκδοση διαθέτει επενδύσεις από πολυτελές δέρμα Lavalina, χρωματισμένου με φυσικές μεθόδους.