Ένα από τα εκκεντρικά μοντέλα της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας επέστρεψε στην πιο εξελιγμένη εκδοχή του η οποία υιοθετεί ένα monocoque πλαίσιο και ένα νέο κινητήρα που έχουν οδηγήσει στον πλήρη ανασχεδιασμό του ο οποίος βέβαια διατηρεί την παραδοξότητα με την οποία είναι συνυφασμένο ως  ένα τρίκυκλο μοντέλο.

Στην θέση του κινητήρα βρίσκεται ένας τρικύλινδρος turbo του 1,5 λίτρου με απόδοση 120 ίππων, μέγεθος αυξημένο κατά 50% σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του βρετανικού μοντέλου. Για του λόγου το ακριβές, το Super 3 απαιτεί πλέον 7,0 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 210 χλμ./ώρα μέγεθος εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς την εγγύτητα με το έδαφος αλλά και την έλλειψη των συνήθων ανέσεων που παρέχει η παρουσία ενός κανονικού παρμπρίζ.

Η εγκατάλειψη του κινητήρα V-twin από τον κόσμο των δικύκλων προς όφελος ενός συνόλου που προέρχεται από την Ford έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές και στην σχεδίαση καθώς το τρικύλινδρο μοτέρ έχει διαφορετικές ανάγκες ψύξης εξ ου και το βρετανικό τρίκυκλο έχει αποκτήσει δύο γρίλιες στα πλευρά του οι οποίες φροντίζουν για την κατάλληλη θερμοκρασία του υδρόψυκτου μοτέρ. Ταυτόχρονα η συνήθης εξωτερική εξάτμιση έχει αντικατασταθεί από ένα νέο πιο διακριτικό σύστημα εξαγωγής το οποίο βρίσκει διέξοδο στο πίσω πλευρικό τμήμα του αμαξώματος.

Ο κινητήρας φιλοξενείται σε ένα νέο monocoque σαφώς ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο πλαίσιο από αλουμίνιο το οποίο συνδυαστικά και με το μηχανικό σύνολο υπόσχεται μια πιο πολιτισμένη εμπειρία από ποτέ χωρίς φυσικά να εγκαταλείπεται ο… λιτός και απέριττος σχεδιασμός και στην νέα εκδοχή του 3 Wheeler που πλέον ονομάζεται Super 3. Η νέα βάση έχει συνεισφέρει επίσης και στη διάταξη, βελτιώνοντας την ευρυχωρία του εσωτερικού αλλά και τις περγαμηνές ασφάλειας του Super 3.

Κατά παρέκκλιση από τις συνήθειες της Morgan το Super 3 αντικαθιστά επίσης τα αναλογικά του όργανα με δύο στρογγυλές ψηφιακές οθόνες στο κέντρο του ταμπλό οι οποίες με δεδομένο τον ανοιχτό χαρακτήρα είναι αδιάβροχες και ανθεκτικές στην έκθεση στον ήλιο ενώ προσφέρουν και τη δυνατότητα διασύνδεσης με smartphone, εξασφαλίζοντας για πρώτη φορά στα χρονικά του μοντέλου και τη δυνατότητα αξιοποίησης συστήματος πλοήγησης.