Φωτογραφίες: Automedia

H ιαπωνική φίρμα έχει ανακοινώσει από καιρό την πρόθεσή της να προσθέσει δύο νέα SUV στην ευρωπαϊκή της γκάμα και το πρώτο, το CX-60 προσφέρει γενναιόδωρα την εικόνα του στον φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του η οποία έχει οριστεί για τις 8 Μαρτίου.

Παρά την κοντινή ημερομηνία της παρουσίασής του το SUV δεν είχε μέχρι στιγμής δώσει το στίγμα του με τις συγκεκριμένες εικόνες να αποτελούν την καλύτερη ευκαιρία παρατήρησής του.

Προφανώς το CX-60 αντλεί τις σχεδιαστικές του επιρροές από τον αισθητικό κώδικα που καθιέρωσε το CX-5 πάνω από το οποίο θα τοποθετηθεί το νέο SUV στην γκάμα της Mazda.

Παρ΄όλα αυτά, υπάρχουν ορισμένες σημαντικές διαφορές όπως επιβάλλει η εξέλιξη με πιο εμφανές παράδειγμα σε αυτήν την περίσταση, τα νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν LED ημέρας τα οποία επεκτείνονται και στη γρίλια.

Το πίσω τμήμα δείχνει πιο τετραγωνισμένο σε σχέση με το CX-5 προφανώς προς όφελος της πρακτικότητας μια διάσταση η οποία θα είναι ακόμα εντονότερη στην επταθέσια έκδοση που θα ακολουθήσει, υιοθετώντας τα διακριτικά CX-80.

Αμφότερα τα SUV που θα διατεθούν και στην Ευρώπη θα έχουν ως αφετηρία μια νέα ευέλικτη αρχιτεκτονική η οποία θα μπορεί να υποστηρίξει τόσο συμβατικά όσο και plug-in υβριδικά σύνολα.

Aυτό σημαίνει ότι το CX-60 θα αποτελέσει το πρώτο plug-in υβριδικό SUV της ιαπωνικής φίρμας και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το επίμαχο σύνολο θα συνδυάζει τη λειτουργία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα 2,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους.

Προς το παρόν η Mazda δεν έχει αποκαλύψει στοιχεία για την απόδοση της μπαταρίας η οποία θα συμπληρώσει το plug-in υβριδικό σύνολο αν και δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χλμ.

Πλην της plug-in υβριδικές έκδοσης θα υπάρξουν και ήπιες υβριδικές εκδόσεις οι οποίες θα εξοπλίζονται με τους νέας γενιάς εξακύλινδρους κινητήρες Skyactiv-X. Επίσης σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξουν και εκδόσεις diesel με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.