Το επιβλητικό σκαρί του GR GT3 σμιλεύτηκε με το σκεπτικό των προδιαγραφών που συνήθως έχουν τα αγωνιστικά που διαγωνίζονται σε πρωταθλήματα πως το Αυστραλιανό GT ή ο 24ωρος αγώνας αντοχής του Le Mans, όπου όμως ως γνωστόν, οι κανόνες επιβάλλουν τα αυτοκίνητα να βασίζονται σε εκδόσεις παραγωγής.

Κάπως έτσι το GR GT3 δεν αποτελεί ένα εξωτικό δημιούργημα αποκλειστικά για εκθεσιακή χρήση αλλά προπομπό μιας αντιστοίχως «αθλητικής» έκδοσης παραγωγής. Εξάλλου όπως σημειώνει η ιαπωνική φίρμα, το αγωνιστικό πρωτότυπο εμπίπτει στην ίδια κατηγορία με το GR Yaris. Για την ακρίβεια, οι Ιάπωνες δηλώνουν ότι προτιμούν πλέον να «προσαρμόζουν  τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα “για εμπορική χρήση” και όχι το αντίστροφο».

Όπως ακριβώς το GR Yaris προέκυψε από την αγωνιστική WRC έκδοση του μοντέλου, το αγωνιστικό GR GT3 θα αποτελέσει το πρόπλασμα για μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής.

Αυτό που δυστυχώς δεν έχει αλλάξει ως προς τις συνήθειες της Toyota είναι η διάθεσή της να δημοσιοποιεί πολλές πληροφορίες εξαρχής. Έτσι ουσιαστικά τα μοναδικά στοιχεία που έχουμε για το GR GT3 προκύπτουν από την απειλητική εμφάνισή του. Με δεδομένο το μήκος του καπό η θέση του κινητήρα πρέπει να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο πίσω,  εξασφαλίζοντας μια καλύτερη κατανομή του βάρους.

Αν και δεν υπάρχουν στοιχεία για την ταυτότητα του συνόλου, οι απολήξεις της εξάτμισης που διακρίνονται στα πλευρά, λίγο πίσω από τον μπροστινό τροχό προδίδουν σαφώς μια μονάδα εσωτερικής καύσης.

Αν και δεν υπάρχουν στοιχεία, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για straight-six 3,0 λίτρων, προέλευσης BMW ο οποίος αναμένεται να αγγίζει τους 600 ίππους χάρη στον αναπρογραμματισμό της ECU και με δεδομένο ότι στην κατηγορία GT3 θα έχει να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως η Ferrari 488 GT3 EVO και η Lamborghini Huracan GT3 EV.