Φωτογραφίες: Automedia

Το νέο μικρότερο SUV της ιταλικής φίρμας κάνει μια ακόμα εμφάνιση από τα πεδία δοκιμών προδίδοντας λίγα ακόμα στοιχεία για την εξωτερική του εμφάνιση και συγκεκριμένα για την τελική μορφή των φωτιστικών του σωμάτων, μπροστά και πίσω καθώς και της γρίλιας.

Όπως επιβεβαιώνεται για ακόμα μία φορά αλλά και με βάση όσα έχουν «διαρρεύσει» από την έκδοση παραγωγής, η Tonale θα μιμηθεί «μέχρι κεραίας» το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2019, υιοθετώντας αντίστοιχες αναλογίες αλλά και λεπτομέρειες. Μια προσεκτική παρατήρηση στα δοκιμαστικά πρωτότυπα αποκαλύπτει μιας ίδιας λογικής φωτιστικά σώματα με LED μέρας σε μοτίβο «U» όπως ακριβώς ισχύει και στο πρωτότυπο.

Στην όψη των δοκιμαστικών πρωτοτύπων ξεχωρίζει επίσης η… υποψία της χαρακτηριστικής τριγωνικής γρίλιας της Alfa Romeo καθώς και μια γρίλια τοποθετημένη χαμηλότερα η οποία πλαισιώνεται από δύο στενές κάθετες εισαγωγές αέρα όπως ακριβώς και στο concept.

Aυτό που φυσικά διαφέρει σε σχέση με το πρωτότυπο είναι οι εξωτερικοί καθρέφτες που έχουν αντικατασταθεί από συμβατικούς, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις χειρολαβές που έχουν αποκτήσει μια πιο προσγειωμένη σχεδίαση.

Στο πίσω τμήμα μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τα τρισδιάστατα μοτίβα των φωτιστικών σωμάτων τα οποία ενώνονται μεταξύ τους από μια προς το παρόν «κρυμμένη» γραμμή LED. Την εικόνα συμπληρώνουν το spoiler στην οροφή και το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ που παίζει το δικό του ρόλο στο αθλητικό παράστημα της Tonale. Αυτό που προς το παρόν δεν είναι εμφανές είναι οι απολήξεις της εξάτμισης αν και πιθανότατα θα ακολουθήσουν επίσης τις επιταγές του concept car και θα ενσωματωθούν κατά τον ίδιο τρόπο στον πίσω προφυλακτήρα.

Τώρα σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, σύμφωνα με πρόσφατες διαρροές, η Tonale που θα έχει μήκος 4,528 μέτρα και θα είναι διαθέσιμη σε συμβατικές βενζινοκίνητες, ήπια υβριδική αλλά και plug-in υβριδική έκδοση αντλώντας τεχνολογία για την τελευταία από το οπλοστάσιο του Jeep Compass.

Eφαλτήριο για την γκάμα αναμένεται να αποτελεί ένας τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1,3 λίτρου, ισχύος 130 ίππων ο οποίος αναμένεται να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ήπια υβριδική έκδοση θα εφοδιάζεται επίσης με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, συνδυάζοντας κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με παράλληλο επικουρικό κύκλωμα 48 Volt με απόδοση περί τους 200 ίππους.

Στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί η plug-in υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει την ίδια τεχνολογία με το Jeep Compass 4Xe, συνδυάζοντας κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 240 ίππων.

Προς το παρόν δεν είναι βέβαιο κατά πόσο η Tonale θα προσφέρεται και με κινητήρα diesel, αν και έχει δεν πρέπει να αποκλειστεί εντελώς. Αυτό επίσης που κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί είναι η προσθήκη στην γκάμα μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης καθώς η ιταλική φίρμα έχει ανακοινώσει ότι σκοπεύει ήδη από το 2027 και εφεξής να διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Η Tonale θα αποκαλυφθεί εντός του έτους ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Alfa Romeo, έχει στα σκαριά ένα ακόμα μικρότερο crossover το οποίο αναμένεται το 2023.