Η Sony θα συνεχίσει να παράγει το προηγούμενο μοντέλο της παιχνιδοκονσόλας PlayStation για όλη τη διάρκεια του 2022 καθώς τα προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας δεν της επιτρέπουν να παράγει περισσότερα από τα νέα PlayStation 5.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η ιαπωνική εταιρεία ενημέρωσε πριν την πρωτοχρονιά τους συνεργάτες της που ασχολούνται με τη συναρμολόγηση των PlayStation ότι θα συνεχίσουν την παραγωγή του προγενέστερου PlayStation 4. Σημειώνεται ότι η ιαπωνική εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα με την παραγωγή του PS5, λόγω εφοδιαστικής αλυσίδας, από την εποχή που λανσαρίστηκε, το Νοέμβριο του 2020.

Παρά το γεγονός ότι η ίδια η Sony δεν είχε ποτέ ανακοινώσει πότε θα σταματήσει η παραγωγή του PS4, γενική είναι η παραδοχή ότι η γραμμή παραγωγής θα έκλεινε στα τέλη του 2021, σύμφωνα με την ανώνυμη πηγή που επικαλείται το Bloomberg.

Η παραγωγή περίπου ενός εκατομμυρίου πρόσθετων PlayStation4 φέτος θα βοηθήσει την εταιρεία να αντισταθμίσει μέρος της πίεσης που ασκείται στην παραγωγή της νεότερης και ακριβότερης κονσόλας PlayStation5. Η προγενέστερη κονσόλα χρησιμοποιεί λιγότερο προηγμένα μικροτσίπ, είναι ευκολότερη η παραγωγή της και είναι μία οικονομικότερη εναλλακτική του κύριου μοντέλου της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης: Το αυτοκίνητο της Sony ξεκινά δοκιμές εξέλιξης

Λίγο μετά το δημοσίευμα, η Sony επιβεβαίωσε και επίσημα ότι η παραγωγή του PS4 θα συνεχιστεί κανονικά για έναν ακόμη χρόνο, ενώ όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «ποτέ δεν υπήρξαν σχέδια για παύση της παραγωγής».

Αν και η Sony είχε υψηλές φιλοδοξίες για το PlayStation5, η πανδημία δημιούργησε ένα διπλό πρόβλημα: καταρχήν δημιουργήθηκαν προβλήματα στην παραγωγή του ενώ στη συνέχεια παρουσιάστηκε και μία μορφή «έλλειψης» σε τίτλους προηγμένων παιχνιδιών που θα το συνόδευαν.

Το PlayStation4 από την πλευρά του εμφανίστηκε στην αγορά το 2013 και αποτελεί όντως ένα από τα best seller της ιαπωνικής εταιρείας με περισσότερες από 116 εκατομμύρια μονάδες να έχουν πουληθεί. Ακόμη και σήμερα συνεχίζει να φέρνει ένα σημαντικό μερίδιο εσόδων στη Sony μέσω των συνδρομών στη σχετική πλατφόρμα και από τις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών.