To C5 Aircross υπήρξε από τους πρώτους διδάξαντες της γαλλικής φίρμας σε ό,τι αφορά την καινοτόμο αισθητική την οποία σήμερα αντιλαμβανόμαστε ως ταυτόσημη με την Citroen, αλλά και την ηλεκτρική τεχνολογία, μιας και ήταν το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας.

Με τα παραπάνω δεδομένα, η Citroen, αποφάσισε παρουσιάζοντας την ανανεωμένη εκδοχή του, να τιμήσει την παράδοση πρωτοπορίας του μοντέλου βάζοντας το νυστέρι λίγο πιο βαθιά από όσο συνήθως επιβάλλει η συγκεκριμένη διαδικασία.

Υπό αυτό το σκεπτικό, το ανανεωμένο C5 Aircross υιοθετεί μια πλήρως ανασχεδιασμένη όψη η οποία αποχωρίζεται κάποιες καμπύλες φόρμες προς όφελος μιας πιο δομημένης σχεδίασης, στοχεύοντας σε μια πιο επιβλητική εμφάνιση.

\

Τα διαιρεμένα φώτα του παρελθόντος έχουν αντικατασταθεί από νέου σχεδιασμού που παραπέμπουν στο νέο C4 και ενώνονται με μια σειρά LED, ενώ χαμηλότερα διακρίνονται οι μεγαλύτερες, κάθετες εισαγωγές αέρα και μια προστατευτική ποδιά από γυαλιστερό χρώμιο.

Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στο πίσω τμήμα όπου ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά με το γεωμετρικό μοτίβο που θυμίζει καρό σημαία και τα πιο σκούρα καλύμματα.

Σταθερά αποτελούν τα πλαστικά προστατευτικά στα κατώτερα τμήματα των θυρών τα οποία όμως πλέον είναι διαθέσιμα σε μια ευρεία γκάμα χρωματικών αποχρώσεων. Την ανανεωμένη εικόνα συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού τροχοί αλλά και μια νέα απόχρωση για το εξωτερικό του αμαξώματος ονόματι Eclipse Blue.

Περνώντας στο εσωτερικό, η πιο προφανής και σημαντική αλλαγή αφορά τo infotainment που αξιοποιεί οθόνη 10,0 ιντσών όπως ισχύει για τo C4. Xαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα διακρίνονται οι ανασχεδιασμένοι οριζόντιοι αεραγωγοί καθώς και οι νέοι επιλογείς για τις ταχύτητες και για το προγράμματα οδήγησης. Ο μικρός αποθηκευτικός χώρος που βρίσκεται στο ενδιάμεσο φιλοξενεί πλέον δύο θύρες USB αλλά και επιφάνεια για επαγωγική φόρτιση smartphones.

Βελτιωμένα είναι και τα Advanced Comfort καθίσματα τα οποία αποτελούνται από ένα νέου είδους, παχύτερου στρώματος αφρού το οποίο υπόσχεται ακόμα περισσότερη άνεση. Στις επιλογές τους συγκαταλέγονται επίσης η δυνατότητα θέρμανσης τους αλλά και λειτουργία μασάζ. Αναθεωρημένη είναι και η γκάμα επιλογών για τις επενδύσεις του εσωτερικού που ενδίδουν σε περισσότερες πολυτελείς λεπτομέρειες από δέρματα Alcantara και Nappa.

Προς το παρόν η Citroen δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για αλλαγές στους κινητήρες οι οποίοι προδιαγράφονται αμετάβλητοι και συνοψίζονται σε σύνολα βενζίνης 1,2 και 1,6 λίτρων με απόδοση από 131 έως 181 ίππους, diesel 2,0 λίτρων με ισχύ 178 ίππων και φυσικά την plug-in υβριδική έκδοση των 225 ίππων.

Στην χώρα μας το ανανεωμένο C5 Aircross αναμένεται το τελευταίο τρίμηνο του 2022.