Φωτογραφίες: Automedia

H «σημερινή» Panamera ανανεώθηκε μόλις το 2020, ωστόσο η Porsche δεν χάνει χρόνο προετοιμάζοντας ήδη μια ακόμα βελτιωμένη εκδοχή της η οποία θα δώσει μια ακόμα παράταση ζωής στο πολυτελές τετράθυρο coupe.

Με αυτό δεδομένο, η νέα ανανέωση δεν αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν.

Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στη Σουηδία, δείχνει μια διαφορετικά σμιλεμένη όψη με κυρίαρχες τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα και τα νέα LED ημέρας. Νέα είναι και η γρίλια η οποία έχει αποκτήσει μεγαλύτερο ύψος και είναι στενότερη σε σχέση με το σήμερα φέρνοντας την όψη της Panamera σε αρμονία με την επίσης υπό ανανέωση Cayenne.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα αν και αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει στην έκδοση παραγωγής.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, το επιμελές καμουφλάζ προδίδει σημαντική αναβάθμιση η οποία αναμένεται να μιμηθεί την Taycan με κυρίαρχο έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και έναν πιο χορταστικό επιλογέα ταχυτήτων στα πρότυπα της 911.

Αν και η κεντρική οθόνη του infotainment δεν αναμένεται να αλλάξει μέγεθος, παραμένοντας στις 12,3 ίντσες, θα επωφεληθεί από τις αναβαθμίσεις σε επίπεδο λογισμικού φωνητικών εντολών, συστήματος πλοήγησης και Android Auto όπως έχουν εμφανιστεί στην Taycan.

Aπαράλλακτη προδιαγράφεται η γκάμα κινητήρων αν και δεδομένα θα υπάρξουν στοχευμένες βελτιώσεις σε όρους ισχύος. Σημειώνεται ότι η πανίσχυρη όσο και υβριδική έκδοση Turbo S E-Hybrid με ισχύ 700 ίππων θα εξακολουθήσει να δίνει το παρών στην γκάμα.