H Mercedes αποκαλύπτει ένα ακόμα κομμάτι από το παζλ της σχεδιαστικής μελέτης που προετοιμάζει και η οποία αναμένεται να δώσει μια γεύση από το επόμενο βήμα της στην ηλεκτρική τεχνολογία.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις το Vision EQXX Concept αναμένεται να προσφέρει ρεαλιστική αυτονομία 1.000 χλμ. «διεκδικώντας» τον τίτλο του πιο αποδοτικού αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mercedes.

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια θα πραγματοποιηθούν στις 3 Ιανουαρίου πριν το επιβλητικό πρωτότυπο πάρει μια θέση ανάμεσα στα τεχνολογικά εκθέματα του CES Las Vegas.

Πλην της αυτονομίας και του νέου teaser που αποτυπώνει την αεροδυναμική σιλουέτα του και την κάπως παράδοξη σχεδιαστική του γραμμή σε προφίλ, η γερμανική φίρμα σημειώνει ότι το Vision EQXX Concept έχει σχεδιαστεί από το μηδέν με στόχο την μέγιστη αποδοτικότητα ως προς κάθε του παράμετρο.

Ειδικότερα, η κατασκευή του θα συνδυάζει τεχνολογία αιχμής σε επίπεδο υλικών με το σκεπτικό του όσο το δυνατόν χαμηλότερου βάρους αλλά και της βιωσιμότητας τόσο από την πλευρά της προέλευσης των πρώτων υλών και τις μεθόδους παραγωγής όσο και την προοπτική ανακύκλωσης τους.

Δεύτερον, η Mercedes, επιστρατεύοντας το σύνολο του δυναμικού της σε μηχανικούς υπό την καθοδήγηση αυτών της Mercedes AMG F1, θα αναζητήσει την περαιτέρω βελτιστοποίηση κάθε «υποδιαίρεσης» του κινητήριου συνόλου με στόχο επίσης την μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα.

Σύμφωνα με προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας, Markus Schafer «ο ευκολότερος τρόπος να επιτύχεις μεγάλη αυτονομία είναι η αξιοποίηση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας ωστόσο αυτό οδηγεί σε περισσότερα μειονεκτήματα παρά πλεονεκτήματα. Το κλειδί βρίσκεται στην βελτίωση της αποδοτικότητας του αυτοκινήτου και του κινητήριου συνόλου».

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι μηχανικοί εστιάζουν αφενός στην μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης της μπαταρίας η οποία θα είναι κατά 20% μεγαλύτερη σε σχέση την EQS ενώ οι αεροδυναμιστές σχεδιάζουν το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο που θα οδηγήσει την έννοια της αεροδυναμικής και της σχεδίασης σε άλλο επίπεδο.

Όπως διευκρινίζεται η μπαταρία που θα αξιοποιηθεί δεν θα διαφέρει σε όγκο και μέγεθος από την μπαταρία ενός compact car και για την ακρίβεια η μπαταρία που θα εφοδιάζει το επιβλητικό concept, θα περάσει στην παραγωγή, εφοδιάζοντας τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Mercedes.

Αντίστοιχη θα είναι η προσέγγιση και σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο για το οποίο οι μηχανικοί της Mercedes στοχεύουν σε οριακές βελτιώσεις κάθε μέρους που το συναποτελεί με στόχο μια σημαντική συνολική βελτίωση σε όρους λειτουργίας, αλλά και βάρους/όγκου και θερμικής διαχείρισης.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr