H Porsche δίνει μια γεύση από το όραμα της για το μέλλον των αγωνιστικών αυτοκινήτων παρουσιάζοντας την δική της «εργοστασιακή» πρόταση για τον ψηφιακό κόσμο του Gran Turismo 7 το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2022.

Αν και πρόκειται για εξολοκλήρου ψηφιακό προϊόν, πάντα υπάρχουν ψήγματα μελλοντικής πραγματικότητας σε αυτού του είδους τις ψηφιακές σχεδιαστικές μελέτες καθώς αποτυπώνουν τον τρόπο που βλέπουν οι κατασκευαστές το απώτερο μέλλον των προτάσεων τους  αν και βέβαια με την απαραίτητη υπερβολή που επιβάλλει ο κόσμος του Gran Turismo.

Υπό αυτό το σκεπτικό το Vision Gran Turismo διαθέτει μια άκρως δυναμική, σβέλτη σιλουέτα που αποπνέει ταχύτητα από κάθε της «κύτταρο» αναμεμιγμένη με κάποιες γνώριμες σχεδιαστικές λεπτομέρειες από αυτοκίνητα της Porsche που έχουμε ήδη δει.

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τα φωτιστικά σώματα που αποτελούν μια παραλλαγή των τετραγωνισμένων LED  τα οποία συνιστούν ένα είδος φωτεινής υπογραφής για τα τελευταία μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Συνδυάζονται με μια σειρά αιχμηρών αεροδυναμικών στοιχείων ενώ το επίπεδο καπό και η χαρακτηριστική σχεδίαση των θόλων παραπέμπουν σαφώς στην 918 Spyder.

Σε ό,τι αφορά την υπερβολή που αναφέραμε, η VGT εφοδιάζεται με ασυνήθιστα μεγάλους τροχούς οι οποίοι περιβάλλονται από semi-slick ελαστικά της Michelin. Τα πλευρικά τμήματα με εξαίρεση τις θηριώδεις οπές απαγωγής αέρα πίσω από τους μπροστινούς θόλους που έχουν σχεδιαστεί για να διοχετεύουν τον αέρα έξω από τους θόλους συμβάλλοντας στην παραγωγή κάθετης δύναμης, είναι λεία με καμπύλες.

Το περιμετρικό παρμπρίζ εγγυάται την μέγιστη ορατότητα στην πίστα και συνδέεται με την οροφή που ανοίγει αποτελώντας το σημείο πρόσβασης. Παρά το γεγονός ότι η VGT είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη, η σχεδίαση της σιλουέτας της παραπέμπει σε μια τυπική κεντρομήχανη κατασκευή όπως υποδηλώνει η θέση του θαλάμου επιβατών και η χάραξη του πίσω τμήματος.

Η ενιαία γραμμή LED στο πίσω τμήμα παραπέμπει σαφώς στην ηλεκτροκίνητη Taycan ενώ την εικόνα του πίσω τμήματος συμπληρώνουν περίτεχνα αεροδυναμικά ενεργά πτερύγια στον διαχύτη και στον προφυλακτήρα που αναλαμβάνουν να συνεισφέρουν στην παραγωγή κάθετης δύναμης.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το αμάξωμα και το σασί αποτελούνται από ανθρακόνημα και τιτάνιο ενώ η μινιμαλιστική λογική δίνει τον τόνο και στο εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν ο διαφανής ολογραμματικός πίνακας οργάνων, το σπορ τετραγωνισμένο τιμόνι με τους διακόπτες και κάποιοι ακόμα δεξιά από τον οδηγό που συγκεντρώνουν τις κρίσιμες αγωνιστικές λειτουργίες.

Παρά το γεγονός ότι η VGT προορίζεται αποκλειστικά για το Playstation η Porsche μπαίνει επίσης στον κόπο να δημοσιοποιήσει στοιχεία επιδόσεων σύμφωνα με τα οποία, το εικονικό supercar αποδίδει συνδυαστικά 1.292 ίππους κάτι που της επιτρέπει να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,1 δευτερόλεπτα. H μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 350 χλμ. ενώ η αυτονομία της ανέρχεται σε 500 χλμ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr