Ο Θεμιστοκλής Τσίτσος εν μέσω της πανδημίας αποφάσισε να απευθυνθεί στον κόσμο και να μιλήσει για θέματα υγείας μέσα από το κανάλι του στο YouTube, το μεγαλύτερο για τα φάρμακα στην Ελλάδα

Τα τελευταία σχεδόν 10 χρόνια βρίσκεται καθημερινά πίσω από τον πάγκο του φαρμακείου, εξυπηρετώντας τους πελάτες και απαντώντας σε κάθε απορία τους. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας όμως αποφάσισε να απευθυνθεί στον κόσμο και να μιλήσει για θέματα υγείας που απασχολούν το κοινό μέσα από το κανάλι του στο YouTube, το μεγαλύτερο για τα φάρμακα στην Ελλάδα.

Το 2012 ανέλαβε και επίσημα τα ηνία του φαρμακείου της μητέρας του στην Κηφισιά. Ο Θεμιστοκλής Τσίτσος, 34 ετών σήμερα, πήρε ένα παραδοσιακό φαρμακείο και ξεκίνησε να το εκσυγχρονίζει, κάνοντας, όπως λέει, αυτό που κάθε νέος οφείλει: να δει δηλαδή τα πράγματα προσαρμοσμένα στα νέα δεδομένα και να αντεπεξέλθει στις νέες εξελίξεις. Πέρα από τις διαχειριστικές αλλαγές, όπως το να… πετάξει μια και καλή το παραδοσιακό τετράδιο του φαρμακείου για τις παραγγελίες, προχώρησε και στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και σε πιο σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες. Μία από αυτές είναι η 10λεπτη διαδικτυακή συνομιλία μαζί του, καθώς παρέχει στους ενδιαφερομένους τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας του φαρμακείου, χωρίς, έτσι, να απαιτείται η φυσική παρουσία.

Την περίοδο της καραντίνας

Κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας, οπότε και τα φαρμακεία ήταν από τις λίγες επιχειρήσεις που παρέμειναν σε λειτουργία, στο κατάστημα του Θεμιστοκλή οι πελάτες έφταναν φοβισμένοι με τη νέα πραγματικότητα για τον κοροναϊό και με πολλές απορίες. «Σαν άνθρωπος επιλέγω να βλέπω ακόμη και στις δύσκολες καταστάσεις την ευκαιρία να μαθαίνω πράγματα. Οσο περίεργο κι αν ακούγεται, η περίοδος της καραντίνας για μένα ήταν δημιουργική, αφού όλο αυτό το άγνωστο πεδίο γύρω από τον νέο ιό με έκανε να ψάχνω, να μελετώ καθημερινά, προκειμένου να είμαι έτοιμος να απαντώ και στους πελάτες μου» εξηγεί στα «ΝΕΑ» ο 34χρονος φαρμακοποιός.

Κάπως έτσι «γεννήθηκε» και η ιδέα για τα βίντεο στο YouTube. Αν και οι πρώτες σκέψεις είχαν ξεκινήσει στις αρχές του 2020, τελικά το πρώτο βίντεο δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο. «Ο κόσμος κατά τη διάρκεια της καραντίνας είχε περισσότερο χρόνο να ασχοληθεί με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κι έτσι μέσα από τα εβδομαδιαία βίντεο στόχος μου ήταν να απαντήσω σε όλα όσα εκείνοι πάντα ήθελαν να ρωτήσουν τον φαρμακοποιό τους, με έναν πιο χαρούμενο και πολλές φορές χιουμοριστικό τρόπο. Οπως ήταν λογικό, η θεματολογία για το πρώτο βίντεο που είχα αρχικά ετοιμάσει άλλαξε, για να γίνει εν τέλει «Οι πιο συχνές ερωτήσεις τον κοροναϊό»» σημειώνει.

Προετοιμασία, μελέτη, έρευνα

Το πρώτο διάστημα ο Θεμιστοκλής Τσίτσος «ανέβαζε» δύο βίντεο την εβδομάδα, διάρκειας επτά με 10 λεπτά έκαστο. Πλέον, όπως λέει, επειδή είναι πολύ απαιτητικό πρότζεκτ, καθώς απαιτεί τουλάχιστον 12-15 ώρες προετοιμασίας, μελέτης, έρευνας και γυρίσματος, δημοσιεύει ένα βίντεο εβδομαδιαίως. Μέχρι στιγμής, στο διαδικτυακό του κανάλι είναι αναρτημένα συνολικά 100 βίντεο, ενώ ο χώρος στον οποίο είναι γυρισμένα δεν είναι κάποιο στούντιο αλλά γωνιές του φαρμακείου του. Κάποια από τα βίντεό του μάλιστα είχαν μεγάλη αποδοχή, με τις προβολές να ξεπερνούν και τις 100.000, αριθμός που κάνει ακόμα και επαγγελματίες youtubers να τον… ζηλεύουν. Είναι ενδεικτικό πως το βίντεο για τα μυστικά της βιταμίνης D είχε 145.000 προβολές, ενώ εκείνο για τη στυτική δυσλειτουργία περισσότερες από 106.470.

«Η θεματολογία των βίντεο κινείται σε δύο βασικούς άξονες. Αντλώ ιδέες από τις απορίες που καταγράφω, είτε από τους πελάτες στο φαρμακείο είτε από την επαφή μου με τους χρήστες του Διαδικτύου. Παράλληλα όμως, επειδή ακριβώς είναι ένα διαδικτυακό πρότζεκτ, δεν θα μπορούσα να αγνοήσω τα εργαλεία του Internet κι έτσι βλέπω τι ψάχνουν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης» επισημαίνει. Προσθέτει, δε, πως πριν από κάθε βίντεο διαβάζει μελέτες και ιατρικά δεδομένα, τα αντλεί και εν συνεχεία τα προσφέρει στον κόσμο. «Θα πρέπει όμως να διευκρινίσω πως οποιαδήποτε απόφαση πάρει κάποιος για την υγεία του θα πρέπει να γίνεται πάντα σε συνεννόηση με τον γιατρό του, που γνωρίζει το ιατρικό του ιστορικό».

Παράλληλα, ο 34χρονος φαρμακοποιός είναι ιδρυτής του #ΕίμαιΧάπι, μιας πρωτοβουλίας που, όπως λέει, «διαδίδει το χαμόγελο και την αισιοδοξία», υποστηρίζοντας τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό GIVMED, που εξασφαλίζει την πρόσβαση ευπαθών ομάδων σε φάρμακα και προϊόντα υγείας. Από το 2016 μέχρι σήμερα ο Οργανισμός έχει «σώσει» φάρμακα και προϊόντα υγείας συνολικής αξίας πάνω από 2,4 εκατ. ευρώ, μέσα από ένα δίκτυο 143 κοινωφελών φορέων-σημείων δωρεάς.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr