Φωτογραφίες: Automedia

Η Aston Martin ανακοίνωσε επισήμως την προσθήκη μιας δωδεκακύλινδρης έκδοσης στην γκάμα της Vantage η οποία θα παρουσιαστεί το 2022 και θα σηματοδοτηθεί από τα διακριτικά Final Edition, υπονοώντας ότι θα πρόκειται για την τελευταία πρόταση των Βρετανών με V12 κινητήρα.

Όπως εξάλλου αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της βρετανικής φίρμας «έχετε ακούσει σίγουρα για αυτήν και σίγουρα θα την ακούτε όταν έρχεται: V12 Vantage. Δεν πρόκειται απλώς για μια ειδική περιορισμένη αλλά για την Final Edition. Eπιστρέφει το 2022».

Αν και η παραπάνω λιτή ανακοίνωση δεν αναφέρει κάτι παραπάνω για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας πανίσχυρης έκδοσης, η V12 αναμένεται να αξιοποιήσει τον V12 twin-turbo των 5,2 λίτρων της Aston Martin o οποίος χρησιμοποιείται ήδη από τις DB11 και DBS Superleggera ο οποίος αναμένεται να εξασφαλίσει στην επίμαχη Vantage τον τίτλο της ισχυρότερης διαχρονικά εκδοχής της.

Να σημειωθεί ότι η πρόσφατη V12 Speedster η οποία βασίζεται στην Vantage, αξιοποιεί τον ίδιο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 700 ίππους. Σε αυτή την περιοχή αναμένεται να κινηθεί και το νέο δωδεκακύλοδνρο sportscar της Aston Martin πριν πέσει οριστικά η αυλαία για τους θηριώδεις κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως εξάλλου έχει δηλώσει ο επικεφαλής της Aston Martin, Tobias Moers, η βρετανική φίρμα ήδη ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό της sportscar με ορίζοντα το 2025.

Αν και η Aston Martin δεν δημοσιοποιεί επιπλέον στοιχεία για την νέα έκδοση της Vantage, ήδη ορισμένα πρωτότυπα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο Nurburgring αποκαλύπτουν ορισμένες λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο.

Σύμφωνα με αυτές, εκτός από την επιπλέον ισχύ, η V12 Vantage θα επωφεληθεί από εκτεταμένες αναβαθμίσεις σε αεροδυναμικό επίπεδο όσο και από περισσότερες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα οι οποίες θα αναλάβουν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του θηριώδους κινητήρα.

Τις αλλαγές θα συμπληρώσει ένα νέο σύστημα εξαγωγής ενώ δεδομένα η νέα έκδοση θα διαθέτει πολλά ενεργά ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα που θα ευνοούν τις επιδόσεις σε πίστα. Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, οι ρυθμίσεις του πλαισίου θα ακολουθούν σε μια πιο σκληροπυρηνική διάταξη.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr