H Genesis έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και στοιχεία για την νέα πολυτελή της μπερλίνα η οποία θα πάρει μια θέση στην κορυφή της γκάμας της, «διαγωνιζόμενη» στην προνομιακή προϊοντική περιοχή όπου κυριαρχεί η Mercedes-Benz S-Class.

Το G90 περιγράφεται ως «η κομψότερη υλοποίηση του σχεδιαστικού κώδικά Athletic Elegance» και εστιάζει σε ένα μείγμα εντυπωσιασμού και ήπιας υπερβολής όπως άλλωστε συνηθίζεται στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν, συγκαταλέγονται τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα τα οποία επεκτείνονται και στα φτερά, η επιβλητική γρίλια με το άφθονο χρώμιο και το μοτίβο που παραπέμπει σε κοπές πολύτιμων λίθων. Ειδικά σε ό,τι αφορά τα φώτα, η Genesis σημειώνει ότι πρόκειται για τα πιο λεπτά σώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ σε μοντέλο της. Παρά το μέγεθος τους ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας και τα φώτα στάσης χάρη στην τεχνολογία Micro Lens Array.

Ενδεικτική της προσπάθειας για μια ακατακερμάτιστη κομψή εικόνα είναι η σχεδίαση του καπό που επεκτείνεται ως τα φωτιστικά σώματα που βρίσκονται στα φτερά, δίνοντας την αίσθηση ενός ενιαίου τμήματος με το υπόλοιπο αμάξωμα, χωρίς με αυτόν τον τρόπο  να δημιουργούνται κενά. Υπό το ίδιο σκεπτικό έχει σμιλευτεί και το λογότυπο της Genesis που βρίσκεται στο καπό το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, είναι κατά 80% πιο λεπτό σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας.

Στο σύνηθες μοτίβο των μέχρι σήμερα γνωστών Genesis υπακούει η χαρακτηριστική Parabolic Line που διατρέχει τα πλευρά του αμαξώματος, κάτω από την γραμμή των παραθύρων, φτάνοντας ως το πίσω τμήμα και η οποία δημιουργεί μια οπτική αντίθεση με τις φαρδιές τρίτες κολώνες. Αυτές με τη σειρά τους έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τη δημιουργία μιας όσο το δυνατόν μιας «ευάερης» αίσθησης για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος.

Στο μείγμα καμπύλων και ακμών υπακούει και η χάραξη του πίσω τμήματος το οποίο φέρει την χαρακτηριστική γραμμή LED από άκρο σε άκρο. Χαμηλότερα διακρίνεται μια γραμμή από χρώμιο και οι χορταστικές απολήξεις της εξάτμισης.

Προς το παρόν η κορεατική φίρμα δεν έχει δώσει στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου αν και θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα περιλαμβάνει στις πειλογές του σύνολα με ηλεκτρική υποβοήθηση. Εξίσου δεδομένα αναμένεται να υπάρξουν «απλές» όσο και Long Wheelbase εκδόσεις του οι οποίες αναμένεται να έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 20 εκατοστά.

Αυτό που μένει επίσης να διευκρινιστεί είναι κατά πόσο το νέο G90 θα βρεθεί ανάμεσα στα μοντέλα που η κορεατική φίρμα διαθέτει στην Ευρώπη ή αν θα αποκλειστεί από τη γηραιά ήπειρο λόγω μεγέθους. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν ήδη εντοπιστεί δοκιμαστικά πρωτότυπα του μοντέλου να πραγματοποιούν δοκιμές στην πίστα του Nurburgring.