Μετά από πληθώρα κατασκοπικών λήψεων και αρκετό καιρό σε δοκιμές εξέλιξης το ανανεωμένο T-Roc αποκαλύπτεται φιλοδοξώντας να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία η οποία του έχει αποφέρει, από το 2017 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε, πωλήσεις που ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο.

Σχεδιαστικά, το T-Roc επωφελείται από νέους προφυλακτήρες και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν την τεχνολογία IQ.Light. Τα μπροστινά συνδέονται μεταξύ τους με την χαρακτηριστική LED γραμμή που έχουμε δει στα νεότερα VW ενώ πίσω, έχουν υιοθετηθεί πιο σκούρα πλαστικά καλύμματα και συνδυάζονται με δυναμικούς δείκτες αλλαγής πορείας. Φυσικά την αισθητική αναβάθμιση συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου από 17 έως 1+9 ίντσες καθώς και νέες χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα.

Σημαντικότερες και δραστικότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου το T-Roc διαθέτει ένα νέου σχεδιασμού ταμπλό, νέο τιμόνι και κεντρική κονσόλα όπου ξεχωρίζουν επίσης τα νέα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό. Πίσω από το τιμόνι φιλοξενείται ο αποκλειστικά ψηφιακός πλέον πίνακας οργάνων.

Νέο είναι και το σύστημα infotainment το οποίο αναλόγως το επίπεδο εξοπλισμού θα φιλοξενείται σε οθόνες 6,5, 8,0 ή 9,2 ιντσών. Ανεξαρτήτως μεγέθους η οθόνη έχει διαφορετικό «περίγραμμα», ενώ χαμηλότερα παρεπιδημούν οι νέου σχεδιασμού οριζόντιοι αεραγωγοί. Επίσης τα χειριστήρια για τον κλιματισμό ασπάζονται πλέον την τεχνολογία αφής στα πρότυπα του όγδοης γενιάς Golf.

Παράλληλα, σημαντική αναβάθμιση έχει συντελεστεί και στα υλικά καθώς τα πλαστικά στις προσβάσιμες επιφάνειες του ταμπλό έχουν αντικατασταθεί από το συνήθη μαλακό αφρό που χρησιμοποιεί  η VW.

Σημαντικές προσθήκες υπάρχουν και σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης με την σημαντικότερη να είναι η το IQ. Drive Travel Assist στην τελευταία εκδοχή του η οποία μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του το συστήματος διεύθυνσης, του κινητήρα και του συστήματος πέδησης σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα.

Την σουίτα συστημάτων ασφαλείας συμπληρώνουν το Front Assist και το Lane Assist ως μέρη του βασικού εξοπλισμού ενώ διατίθενται επίσης ενεργό cruise control και το βελτιωμένο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist, αποτελώντας προαιρετικές επιλογές.

To Τ-Roc θα είναι διαθέσιμο με επιλογές τριών βενζινοκινητήρων και δύο diesel χωρίς προς το παρόν να υπάρχει κάποια ανακοίνωση ή ένδειξη για εναλλακτικές προσθήκες. Όπως και να έχει την γκάμα ανοίγει ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου των 110 ίππων, δίνοντας τη σκυτάλη στον τετρακύλινδρο 1,5 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 150 ίππων ενώ στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας τοποθετείται ο δίλιτρος των 200 ίππων.

Εφαλτήριο για τις diesel επιλογές αποτελεί το δίλιτρο μοτέρ σε εκδοχή ισχύος 115 ίππων ενώ ο ίδιος κινητήρας είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με 150 ίππους. Αναλόγως την έκδοση κινητήρα το γερμανικό SUV είναι διαθέσιμο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Επίσης, το T-Roc θα εξακολουθήσει να διατίθεται στην ανοιχτή Cabriolet έκδοση η οποία θα είναι διαθέσιμη με τους κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,5 λίτρου αλλά και την κορυφαία R η οποία εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr